کد خبر: ۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
مدیر مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
فرهادی گفت: همزمان با ادامه ساخت و ساز در پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز در حال تهیه، استقرار و برنامه ریزی جهت نصب و جانمایی ادوات نظامی در محوطه 8 هکتاری پیرامون سازه اصلی موزه هستیم.

استقرار ده ها دستگاه ادوات نظامی در محوطه موزه دفاع مقدس خوزستانبه گزارش آرانيوز از اهواز، «علی فرهادی» مدیر فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هم اندیشی تولید محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: با تدابیر و پیگیری های سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل محترم و رایزنی با استان های دیگر توانستیم ده ها قبضه توپ، تانک و دیگر ادوات نظامی دوران جنگ را به محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس انتقال دهیم.

وی افزود: همزمان با ادامه ساخت و ساز در پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز در حال تهیه، استقرار و برنامه ریزی جهت نصب و جانمایی ادوات نظامی در محوطه 8 هکتاری پیرامون سازه اصلی موزه هستیم.

فرهادی گفت: طبق دستورات سردار، مدیرکل و به دلیل تاخیر چند ماهه در روند ساخت و ساز ساختمان مرکزی و جانبی قصد داریم با شتاب بیشتری و همزمان با ابنیه سازی به فکر تولید محتوا هم برای گالری ها و هم برای محوطه باشیم.

مدیر فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: جانمایی درست ادوات نظامی باقیمانده از دوران دفاع مقدس در نخلستان موزه خوزستان می تواند به زیبایی و ترویج مبلمان فرهنگی و ارزشی کلانشهر اهواز کمک کند.

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار