کد خبر: ۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
گروه استان‌ها - استاندار تهران گفت: شهرستان‌های جنوب شرق پایتخت با وجود برخورداری از فرهنگی غنی از زیرساخت‌ها و سخت‌افزار فرهنگی محرومند لذا با برنامه‌ریزی مناسب و با نگاه دغدغه‌محوری امید می‌رود مشکلات روی هم انبار شده این منطقه برطرف شود.
استاندار تهران: ورامین، قرچک و پیشوا ‌از زیرساخت‌ها و سخت‌افزار فرهنگی محرومند

به گزارش آرانیوز از استان تهران، محسن منصوری ظهر امروز در نشست وزیر ارشاد با اصحاب فرهنگ و هنر ورامین اظهار داشت: دشت ورامین با برخورداری از نیروهای انقلابی و وفادار به انقلاب و امام (ره) که روز به روز در حال تقویت شدن است با قیام خونین 15 خرداد جریان ساز نهضت انقلابی مردم ایران علیه رژیم ستم‌شاهی شدند.

وی افزود: مردم دشت ورامین با جریان سازی نیاز نرم افزاری کشور به حوزه‌های فرهنگی را تأمین کردند زیرا که شهرستان‌هایی که از علما، فضلا و جریان‌های مردمی قابل اتکایی برخوردارند در حوزه‌های اصولی انقلاب قابل اعتماد و تکیه هستند.

استاندار تهران در ادامه گفت: این دشت 30 فرمانده ارشد نظامی در سطح ملی در خود پرورش داده و دو تیم فوتبال شهید امیر و فجر، بیش از 30 شهید تقدیم اسلام کرده‌اند، جریانی که می‌توان با استفاده از آن الگویی مناسب به کشور ارائه داده و از جریان فعالیت آن فیلم‎های فاخر سینمایی تولید کرد.

 

منصوری تصریح کرد: شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با وجود برخورداری از فرهنگی غنی، از زیرساخت‌ها و سخت‌افزار فرهنگی محرومند و باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه رفع این محرومیت را فراهم ساخت.

وی گفت: این منطقه با وجود برخی از اختلاف‌سلیقه‌های سیاسی، بر سر اصول با یکدیگر اتفاق نظر دارند و با نگاه دغدغه‌محوری که دولت سیزدهم نسبت به مسائل فرهنگی دارد، امید می‌رود مشکلات روی هم انبار شده این منطقه برطرف شود.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه دشت ورامین در حوزه مسکن، تأمین اجتماعی و تسهیلات در نظر گرفته شده انتظارات به حقی دارند که تلاش می‌شود با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها این مشکلات برطرف شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار