کد خبر: ۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
گروه استانها_نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت جریان انقلابی گفت: تضعیف انقلاب تضعیف نظام است و تقویت جریان انقلاب در کنار انقلاب و با انقلاب بودن است.
نماینده ولی فقیه در مازندران: تضعیف انقلاب گناهی نابخشودنی است

به گزارش آرانيوز از ساری آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امشب در سی و سومین سالگرد امام راحل و نخستین نشست سالانه علمی فقیه مردمی آیت الله دارایی (ره) در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر، با گرامیداشت یاد و خاطر امام و شهدا، اظهار داشت: برای به ثمر رسیدن این انقلاب خونهای زیادی تقدیم‌ نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران شد که باید همه ما ادامه دهنده راه آنان باشیم و خود را مسئول بدانیم.

وی با بیان اینکه فساد درساخت و ساز منجر به حادثه متروپل وجان باختگان تعدادی از هموطنان شد، افزود: مسئولین مربوطه ساختمانهایی که سازه های آنان مشکل دارند را شناسایی و نسبت به تحکیم‌ آن گام بردارند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

لائینی با اشاره به ویژگی های آیت الله دارایی، یادآورشد: ایشان شخصیت انقلابی بزرگ ، مدافع انقلاب و مدافع امامین انقلاب بودند و دغدغه مشکلات مردم را داشتند و برگزاری چنین‌ مراسمی موجب احیای یاد بزرگان می شود که باید نسل امروز را با فاخرین و علمای گذشته خود آشنا و معرفی کنیم.

وی با اشاره به نعمت انقلاب و دستاوردهای آن تصریح کرد: معیار، ملاک و سنجش افراد انقلابی، همراهی و کنار انقلاب اسلامی بودن است که تقویت جریان انقلابی همین امر است و اگر امروز به هر دلیلی انقلاب تضعیف شود گناهی نابخشودنی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تضعیف انقلاب موجب تضعیف امنیت و زیر سوال بردن تلاشهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، خون شهدا و مجاهدتهای مقاومت می شود.

لائینی گفت: طلاب جوان و همه جوانان در میدان حاضر و با شهامت مدافع انقلاب، امام و خون شهدا باشند و در مسیر انقلاب و ولایت باشیم تا دشمن به ما آسیبی نزند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار