کد خبر: ۸۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
در نشست مشترک سردار «یوسفعلی‌زاده» و «اکبری» بر گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های محلی تأکید شد.

به گزارش آرانیوز  از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «حمید اکبری» فرماندار شهرستان فریمان و سرهنگ دوم پاسدار «مرتضی نظری» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان امروز در فریمان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست عملکرد دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان فریمان را فعال دانست و اظهار داشت: بحمدالله جهت‌گیری‌های مسئولین استانی خادمانِ و در جهت رفع معضلات اساسی جامعه و کاهش آلام مردم است.

وی افزود: هدفی که اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان دنبال می‌کند این است که جامعه هدف این اداره‌کل امیدوار و پای‌کار ارزش‌ها باقی بمانند و در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ضامن تداوم انقلاب اسلامی است گام بردارند.

این مسئول بابیان اینکه سپاه پاسداران در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی همواره حامی ارزش‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، دستگاه‌ها، ساختارها و یگان‌های نیروهای مسلح از سال گذشته به‌منظور گرامیداشت 43 مناسبت ملی دفاع مقدس فهرست شده در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت‌ها فعال شده‌اند که دبیری این ستادها در شهرستان‌ها بر عهده فرماندهان نواحی بسیج است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: با هماهنگی صورت گرفته و ابلاغ فرمانده سپاه امام رضا (ع)، فرماندهان نواحی بسیج در شهرستان‌ها عهده‌دار دبیری ستادهای گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس شده‌اند و مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار به‌عنوان مسئول دبیرخانه این ستاد نقش ایفا می‌کنند.

یوسفعلی‌زاده گفت: با توجه به اینکه اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت مناسبت‌ها یکی هستند و هدف مشترکی را دنبال می‌کند و لذا با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها جلسات شورا و ستاد، تلفیقی و به‌صورت ماهانه و منظم برگزار گردد تا به هر 2 موضوع موردنظر پرداخته شود.

این مسئول تأکید کرد: در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس از ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: 95 عنوان برنامه در 10 گرایش در قالب برنامه سالانه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همه دستگاه‌ها و ساختارها ابلاغ‌شده که هر مجموعه به‌اندازه توان خود در جهت اجرای هر چه‌بهتر این برنامه‌ها تلاش کنند، البته دقت شود برنامه‌هایی اجرایی در گرایش‌های مختلف باشد.

اکبری نیز در این نشست بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالت مقدسی است که امیدواریم با تمام توان بتوانیم در اجرای این مأموریت ارزشمند گام برداریم.

وی یادآور شد: بحمدالله هماهنگی و همکاری‌های محلی در حوزه‌های مختلف جریان دارد و روزبه‌روز بیشتر می‌شود که باید از این هماهنگی‌ها در جهت خدمت به جامعه ایثارگری شهرستان بهره ببریم.

فرماندار فریمان در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کرد.

در این نشست سرهنگ «علیرضا رضایی» مدیر آموزش و معارف دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سرگرد پاسدار «مجتبی نیازی» مدیر هماهنگی امور شهرستان‌ها اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، حامد محمدنژاد مسئول پیگیری احداث و اداره یادمان‌های شهدای گمنام نیز حضور داشتند.

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و فرماندار فریمان برگزار شد

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و فرماندار فریمان برگزار شد

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و فرماندار فریمان برگزار شد

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار