کد خبر: ۸۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
گروه استان‌ها - وزیر ارشاد گفت: در ۲۰ سفر استانی رئیس‌جمهور بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های فرهنگی در کشور اختصاص‌یافته است.
اختصاص ۴ هزار میلیارد اعتبار به پروژه‌های فرهنگی کشور

به گزارش آرانيوز  از رباط‌کریم، محمدمهدی اسماعیلی نماینده ویژه رئیس‌جمهور عصر امروز در نشست با نخبگان، هنرمندان و مردم شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: مشکلات مطروحه از سوی نخبگان و مردم به رئیس‌جمهور انتقال داده خواهد شد تا مشکلات با تصمیمات مناسب اتخاذ و تا حد امکان مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات پرند و رباط‌کریم پیچیده است و نارسایی‌ها باید حل شود افزود: مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان رباط‌کریم با قید فوریت در بازه زمانی یک‌ساله حل خواهد شد.

وزیر ارشاد در ادامه گفت: تکمیل و تجهیز فرهنگسرای پرند و استقرار اداره مناسب برای اداره ارشاد رباط‌کریم در دستور کار اداره کل ارشاد استان تهران قرار بگیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: مصوبات دولت برای شهرستان رباط‌کریم باید جهادی پیگیری و با زمان‌بندی مناسب به سرانجام برسد.

 

وی به موقعیت ویژه شهرستان رباط‌کریم اشاره و ابراز داشت: اتصال شهر پرند به شاهراه ارتباطی الغدیر می‌تواند دسترسی مردم را به شهرهای مختلف را افزایش دهد.

وزیر ارشاد در پایان خاطرنشان کرد: در 20 سفر استانی رئیس‌جمهور بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های فرهنگی در کشور اختصاص‌یافته است.

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور  در سفر یکروزه به شهرستان رباط‌کریم و پرند پس از ادای احترام به شهدا در امام‌زاده عمادالدین از پروژه های عمرانی و فرهنگی پرند بازدید کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار