کد خبر: ۸۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
گروه استان‌ها- نماینده مردم بهارستان در مجلس گفت: اسلامشهر حق محرومیت نسیم شهر را که متعلق به بهارستان است دریافت کرده و مردم نسیم شهر هیچ خدماتی از حق محرومیت دریافت نمی‌کنند لذا این رویه باید اصلاح شود.
رویه دریافت حق محرومیت نسیم شهر اصلاح شود

به گزارش آرانيوز از بهارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهارستان که با حضور وزیر ارشاد به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور برگزار شد با بیان اینکه مردم از رئیس‌جمهور انتظار بیشتری برای رفاه و آرامش دارند اظهار داشت: 99 درصد مردم شهرستان بهارستان از بدنه و قشر کارگر هستند که تمام امید آن‌ها به خدمات ویژه دولت آیت‌الله رئیسی است.

وی با پیشنهاد به استقرار و انتقال دانشگاه خواجه نصیر به بهارستان افزود: دانشگاه پیام نور شهرستان بهارستان نیازمند توجه دولت است و طبقه سوم آن باید تکمیل و دانشجویان از آن بهره‌مند شوند‌.

نماینده مردم بهارستان در مجلس گفت: در سال 74 قائله‌ای در نسیم شهر (اکبرآباد سابق) رخ‌داد و اسلامشهر "اکبرآباد" را یکی از شهرهای خود معرفی و تمامی حقوق آن را که در حال حاضر نسیم شهر است، در اخذ اعتبارات مناطق محروم با 20 درصد بیشتر از بودجه دریافت می‌کند‌ اما این ظلم بزرگی برای مردم نسیم شهر است و این رویه باید اصلاح شود.

 

نوروزی تصریح کرد: درجه فرمانداری و ادارات بهارستان با 700 هزار نفر جمعیت که محروم‌ترین شهرستان کشور است باید ارتقاء پیدا کند و به‌عنوان فرمانداری ویژه و یا درجه یک از سوی دولت معرفی شود.

نماینده مردم بهارستان با انتقاد از عملکرد اوقاف و امور خیریه بهارستان خاطرنشان کرد: اوقاف باید درآمدهای موقوفات بهارستان را در خود شهرستان هزینه کنند و اگر 70 درصد درآمدهای اوقاف در بهارستان هزینه شود در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی مشکلات حل خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار