کد خبر: ۸۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
سرمربی تیم والیبال سانتوری ژاپن گفت: دیدار با پیکان فرصتی برای بازیکنان ما بود تا بازی مقابل بزرگانی مثل سعید معروف، عبدالعزیز و انگاپت را تجربه کنند.
یامامورا: بازی مقابل بزرگان را تجربه کردیم/ اویا: معروف، الگوی من است

به گزارش آرانیوز، کوتا یامامورا، سرمربی تیم والیبال سانتوری سان بردز در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: من به دنبال همچین مسابقه‌ای بودم و هیجان زیادی داشتم. این دیدار در واقع فرصتی برای بازیکنان ما بود تا بازی مقابل بزرگانی مثل سعید معروف، عبدالعزیز و انگاپت را تجربه کنند. 

سرمربی سانتوری ادامه داد: ما انتظار داشتیم برنده شویم و به دنبال پیروزی بودیم ولی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و به هدف خود نرسیدیم. 

اوساکی اویا، کاپیتان تیم سانتوری نیز در نشست خبری با اشاره به بازی تیمش اظهار کرد: من معتقدم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم و ست اول هم برنده شدیم اما حریف توانست از ست بعد بر تیم ما مسلط شد. در دیدار با پیکان ایران چیزهای زیادی یاد گرفتیم و امیدوارم با استفاده از تجربیات این بازی در بازی‌های بعدی موفق تر عمل کنیم.

کاپیتان تیم سانتوری ژاپن افزود: چنین مسابقه‌ای در رقابت‌های قاره‌ای بی سابقه است. برای من هم تجربه خوبی بود و خوشحالم برابر بازیکنان بزرگ جهان مثل سعید معروف بازی کنم. او از زمان نوجوانی، الگوی من بود. 

انتهای پیام/

 
برچسب ها: والیبال
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار