کد خبر: ۸۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
گروه استان‌ها- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در استان مفاخر فرهنگی، ورزشی و علمی زیادی داریم که می‌توانیم در مکان‌های مختلف از جمله معابر این مفاخر را به مردم معرفی ‌کنیم و شهرداری‌ها باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار سیستان و بلوچستان: شهرداری‌ها در معرفی مفاخر به مردم اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش آرانيوز از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس‌خیابانی  در پنجمین نشست توسعه شهری زاهدان اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در حفظ و نگهداری معابر و زیرساخت‌های محلات کوشا باشند چرا که شهرداری اعتبار زیادی را صرف بهسازی معابر کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هشت اکیپ عمران در شهرداری زاهدان شروع به کار کرده‌اند، گفت: عملیات اجرای ترمیم نوار حفاری با اولویت محورهای ضروری، آغاز شده است. با توجه به انجام زیرسازی و آماده‌سازی زمین چمن شهرک جهاد در حال حاضر عملیات بتن‌ریزی و فنس‌کشی آن به اتمام رسیده و آماده نصب چمن مصنوعی است.

وی با بیان اینکه ما در استان مفاخر فرهنگی، ورزشی و علمی زیادی داریم که می‌توانیم در مکان‌های مختلف از جمله معابر این مفاخر را به مردم معرفی ‌کنیم و شهرداری‌ها باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند، تاکید کرد: پروژه‌ها باید با سرعت بیشتری اجرایی شود چرا که مردم نمی‌توانند زمان زیادی منتظر بمانند.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند شهر را زیبا کند بنابراین همه مردم باید کمک کنند و در حفظ و نگهداری محلات خود کوشا باشند، ادامه داد: شهرداری محل‌هایی را برای جمع‌آوری نخاله تعبیه کند و اگر کسی زباله‌ها را در مکانی غیر از مکان‌های تعبیه شده رها کند باید با وی برخورد شود. تمیز نگه داشتن معابر باید مورد توجه شهرداری باشد و اگر کسی زباله را در معابر رها کند باید 10 برابر آن را جمع‌آوری کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار