کد خبر: ۸۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی باید به الگوی مسؤولان در اداره کشور تبدیل شود، گفت: باید مدیران، مدیریت هزینه را از بسیج سازندگی یاد بگیرند چون مدیریت در دولت‌های گذشته بسیار پرهزینه بوده است.

به گزارش آرانیوز از رشت، اسدالله عباسی  عصر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه حرکت مسؤولان باید برگرفته از بسیج و مردم‌داری باشد، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی در جامعه متبلور شده و در دولت مردمی، قرار بر مدیریت جهادی و انقلابی است زیرا تا در جامعه و مدیران چنین روحیه‌ای دمیده نشود به هیچ موفقیتی نخواهیم رسید. 

وی با قدردانی از زحمات بسیج و سپاه در کنترل ویروس کرونا در کشور گفت: اگر حضور بسیج و سپاه قدس گیلان در طرح غربالگری شهید سلیمانی و واکسیناسیون نبود کرونا در کشور و گیلان کنترل نمی‌شد. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد وحدت همدلی میان مردم و مسؤولان بیان کرد: رزمایش مواسات به درستی، وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان را معنا کرد و اگر این‌روند در مردم‌سازی یارانه هم انجام شود شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود. 

عباسی با بیان اینکه برای خدمت صادقانه به مردم باید شبانه‌روزی کار کرد، افزود: از من استاندار گرفته تا تمامی مدیران در استان گیلان باید از کوچکترین امکانات نهایت بهره را ببریم زیرا مردم ولی نعمتان ما بوده و در تمامی بحران‌ها در کنار جمهوری اسلامی هستند و این امر قطعا محقق می‌شود زیرا این یک عمل راهبردی است. 

وی با بیان اینکه دستاوردهای جمهوری اسلامی باید برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: دولت در چند ماه گذشته بیش از ۴۵۰ هزار بدهی دولت گذشته را پرداخت کرده و این روند در کشور و توسط دولت مردمی ادامه‌ دارد ولی با این حال رئیس‌جمهور از هیچ تلاشی برای حل مشکلات کشور دریغ نکرده و به زودی در خصوص گرانی برخی از کالاها با مردم صحبت خواهند کرد. 

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از آفت‌ها در کشور را بی‌عدالتی در جامعه دانست و بیان کرد: مردم در جمهوری اسلامی نمی‌توانند بی‌عدالتی را تحمل کنند لذا باید در توزیع ثروت و یارانه باید عدالت رعایت شده و یکی از اهداف دولت از مردمی‌سازی پرداخت یارانه هم همین امر است. 

عباسی از آغاز ساخت مسکن ملی در استان گیلان خبر داد و گفت: با تلاش‌های مسؤولان زمین‌هایی برای ساخت مسکن ملی در گیلان تهیه و مراحل ساخت برخی از منازل در این استان آغاز شده و به زودی خبرهای خوشی در این خصوص برای مردم داریم. 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی باید به الگوی مسؤولان در اداره کشور تبدیل شود، گفت: بسیج سازندگی در استان‌های خوزستان، گلستان، کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور با مدیریت جهادی به خوبی عمل کرده و به حل بحران کمک کرده لذا باید مدیران مدیریت هزینه را از بسیج سازندگی یاد بگیرند چون مدیریت در دولت‌های گذشته بسیار پرهزینه بوده است. 

عباسی یکی از مشکلات گیلان را عدم یکپارچگی دانست و گفت: در زمانی که در قوه مقننه و مجریه بودم مشکل اصلی گیلان‌ عدم وحدت یکپارچه بوده است که امیدوارم این امر برطرف شود. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار