کد خبر: ۸۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی این استان پرداخت شده است.

به گزارش آرانیوز از سمنان، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: در سال گذشته مشکلات ۲۱۷ واحد تولیدی مشکل‌دار در ۷۲ جلسه کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسات، ۳۸۰ مصوبه در جهت رفع موانع پیش رو توسط اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به تصویب رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مجموع مصوبات کارگروه، ۴۷ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۲۱ درصد مربوط به امور زیرساختی، چهار درصد مربوط به امور مالیاتی، سه درصد مربوط به امور تأمین اجتماعی، ۲۰ درصد مربوط به امور سرمایه‌گذاری و چهار درصد سایر موارد است.

تشنه‌دل ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده که از این تعداد ۲۰ واحد مربوط به بخش صنعت و ۲۵ واحد مربوط به بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد بانک‌های استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تسهیلات سفر ریاست جمهوری به استان ارائه شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار