کد خبر: ۸۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
فرماندار اردبیل:
اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: ارتقا شاخص ها در حوزه تربیتی و آموزشی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش در شهرستان اردبیل است.

ارتقا شاخص تربیتی و آموزشی اولویت آموزش و پرورش است

به گزارش آرانیوز، سید محمد اعتماد اعجازی صبح یکشنبه در مراسم زنگ سپاس معلم که در دبیرستان الزهرا اردبیل نواخته شد، اظهار کرد: ارتقا شاخص‌های تربیتی و آموزشی جزو اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش است که برنامه ریزی های لازم در این زمینه تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به معلمان توانمند گره خورده است، گفت کشور در سایه تربیت نیروهای متخصص و کاردان توسط معلمان کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به تلاش‌های معلم‌ها در دوران شیوع کرونا برای تداوم امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، افزود: معلمان در شرایط کرونا و پساکرونا جهادگرانه پای کار آمدند تا مسیر و جریان آموزش متوقف نشود و اگر معلمان و خانواده‌ها نبودند جریان آموزش در کرونا دچار آسیب‌های جدی می‌شدند.

اعتماد اعجازی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهدای معلم گفت: معلمان نقش اساسی در تربیت نیروهای متخصص و کاردان دارند و ما قدردان معلمان هستیم و امیدواریم با اجرای طرح رتبه بندی معلمان بسیاری از مطالبات و مشکلاتان برطرف شود که این امر می‌تواند ارتقای کیفی آموزش را هم به دنبال داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار