کد خبر: ۸۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
امام جمعه موقت یزد با طرح این سئوال که چرا دولت روحانی بجای توزیع نادرست ارز 4200 تومانی، یارانه‌های نقدی را افزایش نداده است، گفت: دولت سیزدهم میراث دار سوء مدیریت‌های اقتصادی و تصمیمات غیرکارشناسی دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش آرانیوز در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی، در خطبه‌های این هفته ۱۶ اردیبهشت ماه نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به جنایات آل سعود، اظهار کرد:‌ دشمنی آل سعود نه تنها با اسلام ناب محمدی است بلکه با تفکر انسانی مشکل دارند.

وی تخریب قبور ائمه بقیع را از جمله جنایات و دشمنی‌های آل‌سعود دانست و افزود: تفکر حاکم بر آل سعود، بهاییت، وهابیت و عاملین استعمار جهانی است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی گرانی‌های اخیر، گفت: مسئولان دولت قبل باید نسبت به مدیریت‌های نادرست و غیرمسئولانه خود در مبحث نظارت بر توزیع ارز کالاهای اساسی پاسخگو باشند.

محمدی با بیان این‌که بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز ناشی از سوء مدیریت‌های دولت قبل در توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی است، تصریح کرد: افزایش قیمت جهانی غلات و یک سری کارشکنی‌های ناشی از دوره‌های گذشته به دغدغه جدی امروز دولت برای نظارت دقیق بر توزیع و مدیریت اقتصادی کشور تبدیل شده است.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با طرح این سئوال که چرا دولت روحانی بجای توزیع نادرست و غیرکارشناسی ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه‌های عمومی را افزایش نداده است، تأکید کرد: دولت سیزدهم در حقیقت میراث دار سوء مدیریت دولتهای یازدهم و دوازدهم در بحث مدیریت اقتصادی است و ساماندهی این مهم در شرایط کنونی به زمان و برنامه ریزی بیشتر و بهتری نیاز دارد.

امام جمعه موقت یزد در پایان افزایش میزان یارانه‌های نقدی را از جمله برنامه‌های در دستور کار دولت سیزدهم دانست و بیان کرد:‌ ساماندهی شرایط امروز به عزمی همگانی و احساس مسئولیتی عمومی نیاز دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار