کد خبر: ۸۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
گروه استان‌ها- برای نخستین بار در تاریخ استان یزد یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور در مدت دو ماه به این استان اختصاص یافت.
استاندار یزد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر رئیس جمهوری اختصاص یافت

به گزارش آرانيوزاز یزد ، نشست بررسی میزان پیشرفت و مسائل مربوط به پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور استاندار یزد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی استان برگزار شد.

 استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه در جریان سفر رئیس جمهور به استان حدود هفت هزار و 100 میلیارد تومان مصوبه و 36 هزار میلیارد تومان تسهیلات به تصویب رسید، گفت: تخصیص  هزار و 500 میلیارد تومان از اعتبارات سفر در مدت دو ماه و به صورت نقدی، برای نخستین بار در طول تاریخ استان یزد انجام شده و مؤید عزم جدی دولت بر تحقق 100 درصدی مصوبات سفر است.

مهران فاطمی تصریح کرد:با جدیت اجرای این مصوبات دنبال و موانع و مشکلات احتمالی موجود بر سر اجرای پروژه‌ها برداشته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ماه گذشته بررسی روند اجرای مصوبات بیش از شش وزراتخانه در سطح معاونت اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته نیز جلساتی برای بررسی مصداقی وضعیت اجرای مصوبات هر دستگاه در سطح استان برگزار و موانع و مشکلات پیش روی اجرای آن‌ها جهت انعکاس به معاون اجرایی رئیس جهمور و سرعت بخشی به اجرای مصوبات احصا شد.

1400 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان اختصاص یافت
امام جمعه ساری: مصوبات سفر هیئت دولت به مازندران پیگیری و عملیاتی شود
449 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان زنجان تخصیص یافت

استاندار یزد به لزوم همراهی بیش از پیش بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای نیمه تمام استان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری جلسه‌ای با حضور بانک‌ها در سطح معاونت اجرایی رئیس جمهور مسائل این حوزه دنبال و همزمان با پروژه‌های زیرساختی و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان، پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی نیز رونق لازم را داشته باشند و همزمان با پروژه‌های عمرانی به مرحله نهایی، افتتاح و بهره‌برداری برسند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار