کد خبر: ۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
دیروز تلاش بسیاری برای جلوگیری از اقدام این جوان بوشهری صورت گرفت اما وی که اعتراض شدیدی نسبت به رفتارهای اعضای شورا و شهرداری بوشهر داشت حاضر به ترک محل نشد تا بدین طریق اعتراضش را به مسئولین برساند.

پنجره شورا حلقه ی دار یک جوان شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه بوشهر )

یکی از جوانان بوشهری روز گذشته در حاشیه برگزاری جلسه شورا در اعتراض به استخدام فرزندان اعضای شورای شهر بوشهر در شهرداری و بیکاری دیگر جوانان، خودش را به پنجره ساختمان امیریه زنجیر کرد.

روز گذشته جلسه شورای شهر بوشهر حاشیه تامل برانگیزی داشت.

در حالی که اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در حال برگزاری جلسه بودند یکی از جوانان بوشهری مقابل درِ ساختمان شورا دستان خود را به میله های یکی از پنجره های ساختمان امیریه زنجیر کرد تا بدین طریق اعتراض خود را به گوش اعضای شورای شهر برساند.

این جوان بوشهری با بیان این که دو ماه در حال رایزنی برای استخدام خود در شهرداری بوشهر است  اما کسی پاسخی به وی نمی دهد، ابراز داشت: چگونه اعضای شورای شهر بوشهر به راحتی اقوام خود را در شهرداری استخدام کردند؟

گزارش "بوشهرنیوز" حاکیست،  دیروز تلاش بسیاری برای جلوگیری از اقدام این جوان بوشهری صورت گرفت اما وی که اعتراض شدیدی نسبت به رفتارهای اعضای شورا و شهرداری بوشهر داشت حاضر به ترک محل نشد تا بدین طریق اعتراضش را به گوش مسئولین برساند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار