کد خبر: ۸۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
استاندار خراسان شمالی گفت: تجلیل از مقام ارزشمند معلمان نباید تشریفاتی و اداری باشد بلکه در تمام ایام سال از زحمات این قشر باید قدر دانی شود.

به گزارش آرانیوز از بجنورد، پیش از ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به نزدیکی هفته بزرگداشت مقام معلم اظهارکرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار آمده و هر کدام متناسب با ظرفیت خود از مقام شامخ معلمان فرهیخته قدردانی کنند.

وی گفت: تجلیل از مقام ارزشمند معلمان نباید تشریفاتی و اداری باشد بلکه در تمام ایام سال از زحمات این قشر باید قدر دانی شود.

استاندار خراسان شمالی در خصوص موضوع کنکور سراسری افزود: معلمان باید در صدد افزایش رغبت، انگیزه و توان دانش آموزان و نحوه ارائه آموزش ها باشند تا خروجی کنکور سراسری به ایده آل کشوری و رسیدن به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

وی ادامه داد: در روند جاری زندگی و در هر شرایطی افراد آگاه تر و متخصص تر، سریع تر به جایگاه مورد نظر دست می‌یابند بنابراین هنر معلم، به وجود آوردن انگیزه برای دانش آموزان جهت دستیابی به این جایگاه است.

حسین نژاد با یادآوری دهم اردیبهشت ماه بعنوان روز خلیج همیشه فارس خاطرنشان کرد: استقلال و قدرت ایران به حدی رسیده که هیچ کسی نمی‌تواند به جایگاه خلیج همیشه فارس خدشه وارد کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار