کد خبر: ۸۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
مسئول بسیج کارگری استان بوشهر خبر داد:
بوشهر- مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۲۰ گروه جهادی کارگری به مناطق محروم استان بوشهر اعزام می‌شوند.

۲۰ گروه جهادی کارگری به مناطق محروم استان بوشهر اعزام می‌شوند

به گزارش آرانيوز ، سرهنگ علیرضا محمدی صبح شنبه در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان بوشهر اظهار داشت: با کار و تلاش شبانه روزی در سطح کشور می‌توان میزان امیدواری مردم به نظام تقویت کرد و از آن طرف با این مهم دشمنان نظام ناامید خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه انجام کارهای جهادی و بسیج وار در این شرایط سخت را بسیار با اهمیت است، گفت: همین کارهای جهادی در اوایل انقلاب بود که مردم را امیدوار و روحیه می‌داد و انقلاب توانست ۴۰ سال با وجود تمام سختی‌ها مقاومت کند.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تقویت حرکت گروه‌های جهادی به سمت مناطق محروم و کمک به نیازمندان تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارائه داده است.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگری ۷۰ گروه جهادی داراست، تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان ۲۰ گروه جهادی بسیج کارگری را برای خدمات عمرانی و تعمیرات به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار