کد خبر: ۸۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
یادداشت/ علی عبدالصمدی
شناساندن چهره‌های فاسد و نکوهیده اشخاصی که با اسامی مستعار عبری در اسراییل غاصب به فعالیت مشغول هستند، در رسانه‌های مختلف می‌تواند پرده‌ای دیگر از نیرنگ‌های رژیم صهیونیستی اسراییل را بردارد.

صهیونیسم بین الملل و هویتهای پنهانبه گزارش آرانیوز علی عبدالصمدی؛ بسیاری از صهیونیستها بالاخص آنهایی که ریشه ی کلیمی دارند سعی داشته اند به دلایل مختلف واهی دین و مذهب و ریشه ی خانوادگی خود را به طرز مرموزی مخفی نگدارند.

البته این قاعده مشمول همه‌ی کلیمیان نمیشود. ذکر این نکته بسیار ضروری است که مقصود از صهیونیسم صرفا کلیمیان نیستند و شامل همه‌ی سر سپردگان دستگاه شوم شیاطین بین الملل می‌شود.

پیروان دین حضرت موسی کلیم الله علیه السلام که در کشور ما رسما با نام کلیمی شناخته میشوند با اسامی عبری یا ایرانی یا بعضا عربی نزدیک به فرهنگ دین کلیمی زندگی می کنند و عضو مجامع و انجمنهای رسمی و قانونی کلیمیان نیز هستند. برخی از کلیمیان ایران به خاطر هنر متعالی ای که دارند در جامعه شناخته شده و دارای احترام خاصی هستند.

اما این یک روی سکه است. بسیاری از صهیونیستها در اقصی نقاط جهان با اسامی مشابه با اسامی دین رسمی آن کشور زندگی می‌کنند. این درحالی است که اشخاصی که مرتکب به جرمی نشده باشند از پنهان کردن دین و مذهب و یا اسم و فامیل اصلیشان هیچ واهمه ای ندارند. کما اینکه همانگونه که فوقا ذکر شد در ایران کلیمیان هم انجمن خود را دارند، هم در مجلس نماینده دارند و نیز به قولی در جامعه ی امروزی ایران، شهروندان حائز احترام تلقی می‌شوند. روی سخن این مطلب درباره‌ی خائنین ساکن در اسراییل غاصب است.

بسیاری از فعالین حوزه‌ی سیاست، رسانه و هنر با اسامی مستعار عبری در اسراییل غاصب به فعالیت مشغول هستند. منشه امیر، موشه کاتساو، ریتا جهان فروز، مردخای زر و... از جمله اینگونه افرادی هستند که بعضا دو شناسنامه با هویت کاملا متفاوت دارند.

یک شناسنامه ی ایرانی با نامهایی که در داخل ایران برای اقشار مختلف مردم قابل قبول باشد و یک شناسنامه با هویتی اسراییلی که برای اربابان صهیونیستشان مقبول افتد. جالب است بدانید برخی از این نامها و چهره های فوق الذکر حتی در کشور خیالی اسراییل نیز مورد لعن و نفرین دستگاه قضایی آن کشور قرار گرفته و چند سالی نیز حبس کشیده اند.

فساد اخلاقی و شخصیتی اینگونه از افراد تا به حدی پیش رفته است که حتی دستگاه قضایی صهیونیسم هم آنها را محکوم می‌کند چه رسد به دستگاه قضایی کشوری اسلامی مانند ایران. این درحالی است که همانگونه که ذکر شد کلیمیان در ایران آزادانه زندگی می‌کنند، مسائل اجتماعی خود را دارند و در کنیسه های خود به عبادت و راز و نیاز با ذات اقدس احدیت مشغول هستند.

شناساندن چهره های فاسد و نکوهیده این اشخاص در رسانه های مختلف می‌تواند پرده‌ای دیگر از نیرنگهای رژیم صهیونیستی اسراییل بردارد و دست سردمدارانشان را برای همگان برملا سازند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار