کد خبر: ۸۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:
رضایی حراست از مرزهای آبی و خشکی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق را گامی در جهت تحقق شعار سال دانست و گفت: مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در مرزها با عشق و علاقه و با روحیه جهادی خدمت می‌کنند.

جلوگیری از ورود کالای قاچاق گامی در جهت تحقق شعار سال استبه گزارش  آرانیوز از اهواز، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه ضیافت افطاری و نشست صمیمانه با کارکنان و سربازان وظیفه ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی بندر ماهشهر، هدف از حضور در جمع آنان را عرض خدا قوت و ابلاغ سلام سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در مجموعه ستاد انتظامی کل کشور قدردان زحمات شما و بیش از همه خانواده‌های شما هستیم.

وی حراست از مرزهای آبی و خشکی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق در این منطقه اقتصادی کشور را گامی در جهت تحقق شعار سال دانست و افزود: مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در مرزها با عشق و علاقه و با روحیه جهادی خدمت می‌کنند و مسئولیت حراست و برقراری امنیت مرزها را به عهده دارند که این افتخار بزرگی برای مرزبانان نیروی انتظامی است.

سردار رضایی ادامه داد: همکاری و هماهنگی مرزنشینان با مرزبانان در مناطق مرزی به خوبی آشکار و ثمره این همکاری برقراری امنیت و آرامش در مرزهاست و آمادگی مرزبانان و دریابانان با زبان روزه جای تقدیر دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: برای حراست از مرزها و برقراری امنیت جان خود را فدا می‌کنیم تا مردم و مرزنشینان با احساس امنیت در شهرها و مناطق مرزی زندگی کنند، مرزبانان و دریابانان مومنانه، مجاهدانه، با اخلاص و انقلابی پای کار هستند و ما با دیدنشان روحیه می‌گیریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار