کد خبر: ۸۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
استاندار ایلام:
ایلام-استاندار ایلام گفت: تسهیلات مورد نیاز برای رفع موانع پیش روی کشتارگاه ایوان اختصاص می‌یابد.

موانع پیش روی کشتارگاه ایوان رفع شود

به گزارش آرانیوز، حسن بهرام‌نیا صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کشتارگاه صنعتی دام ایوان که با حضور مدیران بانک عامل و سرمایه‌گذار طرح و دیگر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، با اشاره به سفر هفته قبل به این شهرستان اظهار کرد: در این سفر از کشتارگاه صنعتی ایوان بازدید به عمل آمد و در جریان مسائل و مشکلات این طرح قرار گرفتیم.

وی در ادامه معطل ماندن این پروژه را به صلاح استان ندانست و گفت: مشکلات پیش پای این طرح باید به صورت کارشناسی و منطقی بررسی و برطرف شود

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به سابقه بانک عامل در تسهیل‌گری امورات تولید در استان، گفت: انتظار داریم این مورد را هم با نگاه مثبت به سرانجام برساند.

وی افزود: باید با زمان‌بندی منظم، روند بهره‌برداری از این طرح با شتاب بیشتری صورت پذیرد.

بهرام نیا در ادامه ابراز امیدواری کرد که پس از در اختیار قرار گرفتن تسهیلات مورد نیاز، این طرح ظرف دو ماه به بهره‌برداری برسد.

در این نشست مقرر شد یک هیئت کارشناسی، نیازمندی‌های طرح کشتارگاه را به نرخ روز برآورد و ۷۰ درصد این نیازمندی‌ها را بانک عامل به صورت تسهیلات تامین نماید.

گفتنی است که پیشرفت فیزیکی کشتارگاه دام ایوان ۸۵ درصد است و دارای سالن کشتار، سالن انتظار و سردخانه بوده که ۷۳۰ تُن در سال کشتار دام خواهد کرد و پس از بهره‌برداری، برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار