کد خبر: ۸۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ازآمادگی این نهاد در اجرای پویش طرح اکرام ایتام و محسنین در شب های قدر به منظور ثبت نام از خیران در حمایت از ایتام نیازمند استان خبر داد.

 

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنورد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان و به خصوص، لیالی قدر حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین است.

وی گفت: به منظور حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین پایگاه های جذب حامی در محل های برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان برپا می‌شود و مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها حامی ایتام و فرزندان محسنین استان شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون بیش از ۶ هزار و ۶۱۱ یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد خراسان شمالی برخوردار هستند، افزود: بیش از ۲۷ هزار حامی و خیر نیکوکار سرپرستی این فرزندان را عهده دار هستند.

الهی راد ازهدفگذاری این نهاد در ماه مبارک رمضان به منظور جذب دو هزار و ۵۰۰ حامی جدید برای ایتام نیازمند خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون اجرای طرح هر کامند پنج حامی در این نهاد در حال اجرا است که در قالب این طرح کارکنان این نهاد، هر کدام پنج حامی جدید به حامیان ایتام اضافه کنند.

وی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد، گفت: نیکوکاران همچنین می توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir  ثبت نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان را برعهده بگیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار