کد خبر: ۸۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
گروه استان‌ها ــ استاندار مرکزی گفت: در خصوص ساخت مدرسه در طرح هشت هزار و ۱۰۰ واحدی طرح اقدام ملی تولید مسکن نیاز است کارگروهی از دستگاه‌های مربوطه تشکیل و تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
کارگروهی برای ساخت مدرسه در طرح ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک تشکیل شود

به‌گزارش آرانیوز از   اراک، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به طرح هشت هزار و 100 واحدی مسکن اظهار داشت: ساخت مسکن در طرح هشت هزار و 100 واحدی طرح اقدام ملی تولید مسکن شهرستان اراک توسط دولت انجام می‌شود.

وی افزود: در خصوص ساخت مدرسه در طرح هشت هزار و 100 واحدی طرح اقدام ملی تولید مسکن نیاز است کارگروهی از سازمان برنامه و بودجه، اداره کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش، معاونت عمرانی استانداری مرکزی و اداره کل راه و شهرسازی تشکیل و در این کارگروه تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در طرح هشت هزار و 100 واحدی منابع مالی ساخت مدرسه باید توسط دولت تامین شود.

 

علیرضا کریمی، شهردار اراک هم در این جلسه گفت: عوارض نوسازی دریافت شده توسط شهرداری اراک در سال گذشته 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که سهم شهرداری اراک 135 میلیون تومان بوده است و پس از حسابرسی به حساب آموزش و پرورش استان مرکزی واریز می‌شود.

وی بیان کرد: عوارض زیربنا سال گذشته به صورت مستقیم به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی واریز شده‌ است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: بر اساس رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری کسب درآمد برای تفکیک از اردیبهشت سال 97 برای شهرداری اراک ابطال شده و شهرداری از این محل درآمدی کسب نکرده‌ است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار