کد خبر: ۸۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برنامه این جمعیت برای ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان این جمعیت در سال جاری خبر داد.

به گزارش آرانیوز از گرگان، مهدی ولی‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به خبرنگاران استان اظهار کرد: هلال احمر با تمام فراز و نشیب‌هایی که در طول دهه‌های گذشته با آن روبرو بود، تمام تلاش را برای ارائه بهترین خدمات در حوزه‌های مختلف را برای مردم داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: رویکردهای هلال احمر از امسال دستخوش تغییرهایی خواهد شد و سعی ما بر این است فعالیت‌های هلال احمر توسعه همه جانبه داشته باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تلاش ما بر این است در کنار اقدامات امدادی، بتوانیم در فعالیت‌های اجتماعی و مردمی را گسترش دهیم.

ولی‌پور بیان کرد: براساس وسعت حوادث و سوانحی که در سطح کشور طی ۱۰ سال گذشته داشته‌ایم، ذخایر امدادی جمعیت دستخوش تغییراتی شد و آنطور که باید جایگزین نشد.

وی اضافه کرد: لجستیک زمینی و هوایی جمعیت نیز نیاز به نوسازی داشت و به خاطر محدودیت‌ها آنطور که باید به آن توجه نشد اما با پیگیری‌هایی که انجام شد در سال گذشته با همراهی دولت و مجلس بودجه خوبی برای این عرصه مصوب شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امید داریم که بتوانیم با این بودجه‌های در نظر گرفته شده، ذخایر را جبران کرده و لجستیک را نیز ترمیم و نوسازی کنیم.

ولی‌پور گفت: یکی از سیاست‌های جمعیت هلال احمر ساماندهی و جذب و بکارگیری داوطلبان، نجاتگران و امدادگران جمعیت است و برنامه‌های خوبی در این عرصه اجرا خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: گلستان در ارائه خدمات داوطلبانه و خدمات امدادی یکی از استان‌های برتر کشور است و امید داریم در آینده نیز شاهد خدمات ارزنده‌ای از جمعیت هلال احمر گلستان باشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار