کد خبر: ۸۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با توجه به بازیِ مرحله نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم آلومینیوم سازی اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره) شهر اراک انجام شده است.

 عابد حقدادی در گفت وگو با آرانیوز در اراک اظهار کرد:با توجه به بازیِ مرحله  نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم آلومینیوم سازی اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره) شهر اراک انجام شده و اقدامات لازم به منظور حضور تماشاگران با ظرفیت ۳۰ درصد در دستورکار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار گرفته است.

وی رسیدگی به بحث آبِ شرب، سرویس‌های بهداشتی، دوربین های مدار بسته،نور محوطه، پارکینگ ها و نور داخلی استادیوم در دستور کار قرار گرفته و در حال رفع معایب هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت بیان داشت: با رفع معایب موجود ان‌شاءالله روز دوشنبه در خدمت مردم شریف شهر  اراک و استان مرکزی خواهیم بود.

حقدادی در خصوص ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران و هواداران،خاطرنشان ساخت:طبق جلسات برگزار شده و نظر مساعد کمیته ورزش استان؛انشاالله  پس از تصویب در شورای تأمین شهرستان اراک، باشگاه آلومینیوم سازی  مکلف به فروش بلیط ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده است.

وی تأکید کرد:امید می رود برنامه ریزی های خوبی برای حضور بدون دغدغه مردم و ورزش دوستان در استادیوم امام خمینی(ره)اراک صورت گیرد تا بتوانند بعنوان یار دوازدهم تشویق کننده تیم آلومینیوم سازی باشند. 

حقدادی با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش استان است که آلومینیوم سازی اراک درصورتِ پیروز شدن بعنوان نماینده  استان به مرحله جام حذفی راه پیدا می کند، اظهار داشت: امید می رود شاهد حضور و موفقیت این تیم در نیمه نهایی و پس از آن در فینال جام حذفی باشیم و تیم  آلومینیوم سازی اراک بار دیگر در عرصه فوتبال کشور تاریخ ساز شود. 

وی با ابراز امیدواری از  فینالیست و قهرمان جام حذفی شدنِ تیم آلومینیوم سازی اراک، بیان داشت: قطعا با غیرت و تلاش بازیکنان تیم آلومینیوم قهرمانیِ این تیم دور از دسترس نیست و انشاالله میسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با همکاری مجموعه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، استانداری مرکزی، هیئت فوتبال، راهداری، فرمانداری، شهرداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان انجامِ اقدامات لازم‌ را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه مشکلی برای حضور تماشاگران به منظور تماشای مسابقه فوتبال در روز دوشنبه‌ وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ابزار امیدواری از حضور چشمگیرِ هواداران و بدنبالِ آن   موفقیت تیم آلومینیوم اراک، خاطرنشان کرد: از آنجا که ظرفیت ورزشگاه محدود می باشد،سعی بر این است که این بازی در یک یا دو پارک سطح شهر اراک بصورت مستقیم برای شهروندان پخش شود‌.

حقدادی افزود: امید می‌رود هوادارنی که موفق به دریافت بلیط نشده اند در منزل و در کنار افراد خانوادهداز طریق گیرنده های تلویزیونی، نسبت به تماشای این بازی اقدام کنند.

وی با ابزار امیدواری از برگزار شدنِ مطلوبِ این رویداد مهم ورزشی،تاکید کرد: انتظار می رود فقط افرادی که موفق به تهیه بلیط شده اند در استادیوم حضور پیدا کنند تا انشاالله این بازی بدون دغدغه برگزار و مشکلات و پیامدها و جرایمی متوجهِ باشگاه و ورزش استان نشود. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار