کد خبر: ۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: یکی از رویکردهای دادگستری استان و برنامه‌های محوری قوه قضائیه کمک به دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش آرانیوز، موسی خلیل الهی عصر امروز سه شنبه در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در رابطه با بررسی مشکلات شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار داشت: یکی از رویکردهای دادگستری استان و برنامه‌های محوری قوه قضائیه کمک به دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است،

وی با اشاره به برخی مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز طی سال‌های گذشته، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تعطیل شدن تولید و مواجه شدن اشتغال با مشکل با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان برنامه‌های عملی و راهبردی ارائه شده و مشکلات موجود رفع شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: پتروشیمی تبریز یکی از واحدهای موفق و ارز آور استان بوده و نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می‌کنند و این موضوع قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تعطیل کردن یک واحد تولیدی راه حل و چاره کار نیست و باید با ارائه برنامه‌ای دقیق ضمن پیشگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و اشتغال مشکلات را رفع کرد.

خلیل الهی در ادامه با اشاره به موضوع خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی، گفت: فلسفه ایجاد شهرک‌های صنعتی ارائه زمین مناسب با زیر ساخت‌های کامل به تولید کننده واقعی است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی افراد به دنبال سو استفاده از مسائل هستند و با ورود به شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید زمین می‌کنند اما نه با هدف ایجاد واحد تولید و اشتغال زایی بلکه به دنبال گذشت مرور زمان و انتقال به غیر هستند، این موضوع غیرقابل قبول است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار