کد خبر: ۸۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
گروه استان‌ها - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و صنعتی استان را برشمرد و گفت: در کنار این توانمندی‌ها چرا باید محرومیت در استان وجود داشته باشد.
نماینده مردم بوشهر در مجلس: محرومیت درکنار حجم بالای پتانسیل‌های استان منطقی نیست

به گزارش آرانیوز  از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر شعار امسال را مورد اشاره قرار داد و باتأکید بر عملیاتی شدن این شعار اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و پیشرفت تولید دانش‌بنیان است که بر این اساس اشتغال آفرینی محقق می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن شعار امسال را یک ضرورت دانست و بیان کرد: شعار سال نباید در حد نامگذاری باقی بماند، باید یک اقدام عملی انجام شود که نتایج آن برای مردم ملموس باشد.

وی با اشاره به رویکرد انقلابی و جهادی دولت جدید، هماهنگی قوای سه گانه را یکی از ضرورت‌های نظام دینی دانست و تصریح کرد: وظیفه مضاعفی بر دوش همه مسئولین و مدیران شهرستانی، استانی و کشوری است که بیش از گذشته از فرصت‌ها استفاده کنند و تحقق بخش، منویات مقام معظم رهبری باشند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خدمات‌رسانی صادقانه و جهادی مسئولان را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید افتخار کنند که در سایه نظام دینی مسئولیتی برعهده دارند، ولی این مسئولیت گذرا است و در این دوره گذرا باید خدمت در شأن و منزلت مردم و این نظام مقدس انجام شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس: استان بوشهر بهره‌ای از درآمدهای هنگفت مالیاتی نمی‌برد
نماینده بوشهر در مجلس: جابه‌جایی کالای ملوانی در استان ساماندهی می‌شود
نماینده بوشهر در مجلس: ظرفیت‌های استان در مسیر تولید دانش‌بنیان مورد استفاده قرار گیرد

جمیری  با بیان اینکه بوشهر نسبت به استان‌های دیگر تفاوت بسیار شاخص و فاحش دارد تصریح کرد: ظرفیت‌های‌ در این استان وجود دارد بی‌نظیر است ولی در کنار همه داشته‌ها محرومیت‌های زیادی وجود دارد و جای سوال است که در کنار این همه توانمندی چرا باید محرومیت وجود داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی زیرساخت‌ها و توانمندی‌های استان را در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری مورد اشاره قرار داد و گفت: بوشهر با این همه فرصت و موهبت الهی طبیعتاً در عرصه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال هیچ چیزی کم ندارد، باید با مدیریت جهادی، کار کارشناسی دقیق و توجه به آمایش سرزمین و تولید دانش‌بنیان برای استفاده از این ظرفیت‌ها کمر همت بسته شود.

وی تأکید کرد: در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی فعالیت‌ها باید عالمانه و دانش‌بنیان، جهادی و ایثارگرانه باشد.

انتهای پیام/190/ی

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار