کد خبر: ۸۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
دستیار استاندار در امور اهل سنت گلستان گفت: در شرایط کنونی علمای اهل سنت و شیعه باید با جهاد تبیین بر تقویت و حفظ وحدت تلاش کنند.

آخوند ابوبکر خوجملی دستیار استاندار در امور اهل سنت گلستان امروز در گفت‌وگو با آرانیوز در گرگان اظهار کرد: در زمانی که دشمن تلاش دارد تا وحدت بین اقوام و مسلمانان شیعه و سنی را کمرنگ کرده و یا از بین ببرد علمای اهل سنت و شیعه احساس مسوولیت بیشتری داشته و باید با جهاد تبیین در جلسات بر تقویت و حفظ وحدت اقوام و مذاهب تلاش کنند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه همدلی، وحدت و اخوت اسلامی بوده و دشمنان اسلام در این ماه بر توطئه‌های خود افزوده و تلاش می‌کنند تا این وحدت را از بین ببرند.

* امنیت کشور و وحدت بین اقوام را مدیون دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم

دستیار استاندار در امور اهل سنت گلستان خاطرنشان کرد: از همین جا ضمن محکوم کردن این اقدامات بزدلانه و جنایتکارانه دشمن اعلام می‌کنیم همه اقوام و مذاهب مختلف از قبیل فارس، ترک، ترکمن، بلوچ، سیستانی، کرد و غیره در کنار هم با اخوت و برادری زندگی می‌کنیم و این اقدامات هیچ تاثیری در کمرنگ شدن وحدت بین ما ندارد.

آخوند خوجملی ادامه داد: همه ما به ویژه اهل سنت قدردان انقلاب اسلامی بوده و امنیت کشور و وحدت بین اقوام را مدیون دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم.

وی افزود: این اقدامات جنایتکارانه دشمن نه تنها سبب خدشه‌دار شدن وحدت بین مسلمانان خواهد شد بلکه باعث ارتباط قوی و استحکام وحدت بین اقوام و مذاهب گوناگون می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها