کد خبر: ۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
امام جمعه کرمانشاه:
آیت الله «علما» گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری دشمن شناسی است و باید بدانیم که چنین وقایعی پشت پرده‌هایی دارد لذا باید برای رویارویی با چنین توطئه‌هایی آمادگی کامل داشته و بیدار باشیم.  

باید برای دشمن شناسی و توطئه های آنان آمادگی کامل و بیدار باشیمبه گزارش آرانيوز از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری دشمن شناسی است و باید بدانیم که چنین وقایعی پشت پرده هایی دارد لذا باید برای رویارویی با چنین توطئه هایی آمادگی کامل داشته و بیدار باشیم.  

وی با اشاره به اینکه حرم امام هشتم و ماه مبارک رمضان حریم و حرمت دارد و امام هشتم افتخار این سرزمین و جهان اسلام است، گفت: همه مردم ۲ روحانی به شهادت رسیده را شخصیت هایی جهادی می‌دانند که در خدمت به مردم، زنان بی سرپرست و ساختن مسجد سرآمد بودند اما به چه گناهی باید این چنین به شهادت برسند؟  

خطیب جمعه شهرستان کرمانشاه توجه به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: همه نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه و مطبوعات باید زوایای مختلف را انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نسل های آتی تبیین کنند.

آیت الله علما در خطبه اول نماز جمعه هم در خصوص ماه مبارک رمضان گفت: اینکه در طول روز چندین ساعت نخوریم و نیاشامیم اصلا مهم نیست و نکته ای که باید همه مد نظر داشته باشند درک و فهم این ماه است لذا باید سعی کنیم جوهره و ذات اصلی این ماه را دریابیم و از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار