کد خبر: ۸۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
استاندار:
استاندار مرکزی گفت: هر چه سریعتر باید کمپ ماده ۱۶ اراک ساماندهی شود و در ساوه نیز کمپی در نظر گرفته شود.

کمپ ماده ۱۶ اراک به سرعت ساماندهی شود

دکتر فرزاد مخلص الائمه هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: برای فائق آمدن به موضوع مواد مخدر باید هر دستگاه تکالیف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیمات اخیر طالبان در افغانستان و اینکه ممکن است تبعاتی به دنبال داشته باشد، افزود: به هرحال باید تمهیدات لازم اتخاذ شوذ، هر چه سریعتر باید کمپ ماده ۱۶ اراک ساماندهی شود و در ساوه نیز کمپی در نظر گرفته شود و حتی بخشی از سرریز معتادان متجاهر ساوه به تهران منتقل شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: مسئله اختصاص مدرسه ولی آباد به کمپ ماده ۱۶ با تغییرات مدیریتی که در آموزش و پرورش استان ایجاد شد حل شده است، بهزیستی از سوی فرماندار اراک موضوع را پیگیری کند تا واگذاری مدرسه به سرعت انجام ، در این جلسه سرپرست بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: پس از طرح چالش و مشکلات کمپ ماده ۱۶ استان، بررسی ها در خصوص مراکز پیشنهادی مطرح شد و در نهایت بر مدرسه ای متروکه در منطقه ولی آباد اجماع صورت گرفت، اما در حال حاضر نمی دانیم که چرا آموزش و پرورش استان مقاومت می کند.

محمد زیدوند گفت: البته سه روز پیش موضوع پیگیری شد، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است و امیدواریم که مدرسه هر چه سریعتر تحویل بهزیستی شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت در نظر گرفته شده برای این مدرسه حدود ۵۰۰ نفر است، افزود: برای افزایش ظرفیت باید تامین اعتبار لازم صورت گیرد، همچنین با توجه به اجرای کارزار گل در استان لازم است که دستگاه های اجرایی مرتبط همکاری لازم را با بهزیستی داشته باشند چراکه در بحث پیشگیری باید اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار