کد خبر: ۸۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
استاندار بوشهر:
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر طی ماه مبارک رمضان ۱۴۰ هزار بسته معیشتی با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار توزیع می‌شود.

۱۴۰ هزار بسته معیشتی در استان بوشهر توزیع می‌شود

به گزارش آرانيوز ، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین معیشت، رفع مایحتاج اولیه زندگی و فقرزدایی مطلق از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در سطح کشور برای رفع نیازهای مردم به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در ماه میهمانی خدا نباید بگذاریم کسی برای سفره افطار شرمنده زن و بچه خود باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین قسمتی از مایحتاج افراد کم بضاعت از سوی نهادهای مختلف استان بوشهر بیان کرد: در هفته نخست ماه رمضان بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر طی ماه مبارک رمضان ۱۴۰ هزار بسته معیشتی با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار با هدف دستگیری از مستمندان و نیازمندان تأمین و توزیع می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه ۹۰ هزار بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر است اضافه کرد: این بسته‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض در سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۵۰ هزار بسته معیشتی مازاد دیگر نیز خاص روستاییان است که به صورت نیم بها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به مناسبت ماه مبارک رمضان در تمام روستاهای استان در حال توزیع است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار