کد خبر: ۸۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
گروه استان‌ها-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: اولویت‌های مختلفی را در سال جدید در نظر داریم که از جمله مهم‌ترین آنها سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان و همچنین حرکت در مسیر سند تحول دولت مردمی است.
سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان اولویت مهم اوقاف استان مرکزی است

به‌گزارش آرانیوز از شازند، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اوقاف شازند با اشاره به اولویت‌ها و برنامه‌های جدید اوقاف استان اظهار داشت: اولویت‌های مختلفی را در سال جدید در نظر داریم که از جمله مهم‌ترین آنها سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان و همچنین حرکت در مسیر سند تحول دولت مردمی است.

وی افزود: توجه به حوزه تولیدات دانش‌بنیان امسال از محوری‌ترین موضوعاتی است که دنبال می‌کنیم چراکه این مهم در نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

اولویت دادگستری استان هرمزگان حمایت از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان است
تشکیل کارگروه توسعه و حمایت از شرکت های دانش‌بنیان در حوزه ICT
امام جمعه بجنورد: باید با حمایت ویژه مدیران تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان 2 برابر شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: اجرای سند تحول دولت اقدام مهمی در راستای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف انقلاب اسلامی است که نهایت توان و تلاش خود را برای همکاری در این زمینه به کار گرفته‌ایم چراکه این مهم را جزو وظایف خود می‌دانیم، تدوین و اجرای این سند کار بسیار عظیمی و تدوین آن در واقع مبیّن روحیه جهادی این دولت بوده است

واحدی بیان کرد: با توجه به تاکید بر تقویت تولیدات دانش‌بنیان در شعار سال یکی از اولویت‌های اوقاف در سال 1401 سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی دانش بنیان است.

انتهای پیام/712/س

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار