کد خبر: ۸۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
بیجار- همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و با حضور علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع منطقه، همایش طلایه داران تبلیغ در بیجار برگزار شد.

همایش طلایه داران تبلیغ در بیجار برگزار شد

به گزارش آرانیوز، مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان روز دوشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در مجتمع نور بیجار اظهار کرد: در عرصه جهاد تبیین مبلغین در خط مقدم قرار دارند و این مهم تکلیفی برای مبلغین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی افزود: تا پیش از این نقش مبلغین در عرصه‌های مختلف پشتیبانی کننده بوده است اما در عرصه جهاد تبیین باید نقش محوری را ایفا کنند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون جهاد تبیین، گفت: امروزه آنچه قدرت یک کشور را در دنیا رقم می‌زند سرمایه‌های اجتماعی و میزان باور مردم به نظام و سیستم آن کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: دشمن سرمایه اجتماعی ما را با امپراطوری رسانه‌ای خود هدف قرار داده است و با تمام توان تلاش می‌کند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی افزود: اگرچه مبلغین باید در سطح اول مطالبه‌گری باشند اما در کنار آن لازم است حسن‌ها و خدمات نظام را نیز به شکلی صحیح انعکاس بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های ما در اداره کل تبلیغات استان ترویج و تبلیغ و راه‌اندازی و حمایت از جلسات خانوادگی قرآنی است و مبلغین باید از این ظرفیت در شهرها و روستاها استفاده کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار