کد خبر: ۸۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
گروه استان‌ها - نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای وحدت و همگرایی جهان اسلام و تقویت اتحاد مسلمانان شیعه و سنی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای تقویت وحدت شیعه و سنی است

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با آرانیوز در سنندج با تبریک ماه مبارک رمضان به همه مردم استان کردستان اظهار داشت: در این روز‌ها و شب‌ها که الحمدالله نسبت به قبل آمار شیوع کرونا کاهش یافته، می‌طلبد در مساجد و جماعات حضور پیدا کرده و دست به دعا برداریم و شکرانه‌اش را بجا بیاوریم تا در پیشگاهش توبه و از او توفیق بهترین اعمال را طلب کنیم.

وی افزود:در این شرایط به خویشاوندانمان و همسایگان نیکی وافر کرده و بینوایان و یتیمان را به بخشش و عطای خود بنوازیم و اموال‌مان را از هر چه به ناحق بر آن افزوده‌ایم پیراسته داریم و با آنان که از ما گسیخته‌اند بپیوندیم و با آنان که در حق ما ستمی روا داشته به مقتضای انصاف رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه در این ماه مبارک رمضان با آنان که با ما دشمنی ورزیده دوستی کنیم تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال در این ماه گناهانمان را پاک و ما را از بهترین کسانی قرار داده که در این ماه زیسته و این ماه را به سرآورده‌اند.

وی گفت: امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت که سفره‌ای مملو از رحمت و مغفرت را پیش‌روی بندگان گسترانده، به زودی شاهد رخت بر بستن جنگ و خونریزی در اقصی نقاط جهان به ویژه ملل اسلامی باشیم و صلح، آرامش و امنیت را به همه نقاط کشور عطا کند.

رئیسی حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت
آداب شب و روز اول ماه رمضان / دعای ورود به ماه مهمانی خدا

ماموستا رستمی ماه رمضان را فرصت مغتنمی برای وحدت و همگرایی جهان اسلام دانست و یادآور شد: امیدواریم در این ماه مبارک وحدت شیعه و سنی تقویت و کینه، کدورت و تفرقه و اختلاف میان مسلمانان ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/481/س

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار