کد خبر: ۸۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
نماینده مردم ایلام در مجلس:
ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه مدیران ایلام آمارهای واقعی از مشکلات استان ارائه کنند، گفت: با آمار کذایی توسعه استان به خطر می افتد.

مدیران ایلام آمارهای واقعی از مشکلات استان ارائه کنند

به گزارش آرانیوز، سارا فلاحی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری ملکشاهی اظهار کرد: کار نماینده قانونگذاری و نظارت بر قانونی است که می‌گذارد، اما به دلیل مشکلات زیادی که مردم دارند نوعی تداخل کارکرد قوا ایجاد شده است.

وی گفت: بخشی از این برداشت غلط از وظایف نمایندگان مجلس، به خود ما نمایندگان برمی گردد که در زمان انتخابات ممکن است شعارهایی را مطرح کنیم که اصلاً در حیطه وظایف و اختیارات نماینده نباشد.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: برای ایجاد توجه نسبت به استان ایلام و مشکلات استان، تلاش شده از ابزارهای صحن علنی مجلس در حد توان بیشترین استفاده بشود.

وی گفت: وقتی سخنان مطرح شده در مجلس کارشناسی حرف دل مردم باشد قطعاً افکار عمومی پشت این مواضع و مطالبات قرار می‌گیرد و مسئولان ذیربط پاسخگو می‌شوند.

فلاحی تصریح کرد: به پشتوانه همین نطق‌ها و فعالیت‌های صحن علنی است که در وزارتخانه‌ها به سخنان و خواسته‌های نمایندگان مردم توجه می‌شود.

نماینده مردم ایلام عنوان کرد: مدیران آمارهای واقعی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان را به وزارتخانه‌ها اعلام کنند تا بتوانیم متناسب با نیازهای استان اعتبار دریافت کنیم؛ با آمار کذایی توسعه استان به خطر می‌افتد.

وی گفت: ما باید به هر نحو ممکن بتوانیم تعداد کم نمایندگان خود را در مجلس جبران کنیم. باید همه مدیران از استاندار و مدیران کل و مدیران شهرستان‌ها تا نمایندگان مردم در مجلس، ائمه جمعه و… یک صدای واحد و مطالبه واحد از مرکز داشته باشیم و آن مطالبه را با صدای بلند و محکم مطرح کنیم، تا به این استان و مشکلاتشان آنگونه که باید و شاید توجه شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار