کد خبر: ۸۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی:
تبریز- مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از نظارت‌های بهداشتی مستمر این نهاد بر سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی با هدف نظارت بر تمامی مراحل توزیع و حمل و نقل این فرآورده‌ها خبر داد.

سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی روزانه بازدید می‌شوند

به گزارش آرانیوز، امیر حسین بهداد در بازدید از یکی از سردخانه‌های شهرستان شبستر افزود: از آغازین روزهای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، کارشناسان دامپزشکی در تمامی شهرستان‌های استان علاوه بر نظارت‌های مستمر بر کشتارگاه، مراکز عرضه، فروشگاه‌ها و رستوران‌های شهرستان، نظارت‌های دقیق بر سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه سردخانه‌های موجود در شهرستان شبستر به دلیل حجم بالای نگهداری فرآورده‌های خام دامی از اهمیت ویژه ای در تهیه اقلام مورد نیاز هم استانی‌ها برخوردار هستند، افزود: این اداره با درک اهمیت موضوع، نظارت‌های بهداشتی خود در سردخانه‌های مذکور را به صورت مستمر و روزانه اعمال می‌کند و کنترل کامل بر محموله‌های وارده و صادره از سردخانه‌های این شهرستان دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شبستر نیز اظهار کرد: هم استانی‌ها در مورد استمرار نظارت‌های بهداشتی دقیق این اداره بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خامی اطمینان خاطر داشته باشند.

علی غلامی از شهروندان خواست در زمان تهیه اقلام مورد نیاز خود، تاریخ تولید و انقضا محصولات را کنترل و آنها را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل، از طریق شماره تماس ۱۵۱۲ دامپزشکی را در جریان بگذارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار