کد خبر: ۸۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
یاسوج _معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احصاء مشکلات و نسخه پیچی برای رفع معضلات دیشموک ضروری و اولویت است.

احصاء مشکلات بخش دیشموک اولویت است/تدوین سند توسعه ۷۵روستا

به گزارش آرانیوز، سید احسان عسکری سه شنبه شب با اشاره به سفر کاری و حمایتی تیم اقتصادی استانداری و مأموریت استاندار به این تیم در بازدید از منطقه دیشموک، اظهار داشت: قرار است بر اساس بازدید، مشکلات منطقه دیشموک بررسی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و بهبود سطح رفاه مردم انجام و سند توسعه ۷۵ روستای آن تدوین و طراحی شود.

عسکری با بیان اینکه به جد مشکلات مردم منطقه دیشموک پیگیری می‌شود، اظهار داشت: در این سفر دستگاه‌هایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق کارآفرینی امید استان، جهاد کشاورزی، بانک‌ها و بسیج سازندگی و برخی از دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

عسکری با اشاره به اهداف سفر، گفت: در این سفر حل مشکلات و معضلات اجتماعی و پتانسیل‌های توسعه بخش دیشموک با هدف ارتقا درآمد در ۷۵ روستای بخش دیشموک انجام شد.

وی بازدید از مناطق مختلف دیشموک و در مجموع یک جمع بندی و البته یک فرایند علمی برای احصاء مشکلات و نسخه پیچی برای رفع آنها را مهمترین برنامه‌های بازدید.

معاون اقتصادی استانداری با اشاره به محورهای این سفر گفت: در این سفر سه محور معیشت، اقتصاد و مسائل اجتماعی با هدف شناسایی قابلیت‌های منطقه دیشموک بررسی شد تا در جلسات تشکیل شده فرمانداری و استانداری، برنامه ریزی برای توسعه آن داشته باشیم.

وی افزود: پس از برنامه ریزی ها، مسائلی از قبیل بودجه بندی متناسب و متناظر با فعالیت‌ها و امور اقتصادی که تأمین خواهیم کرد تعریف می‌شود.

عسکری با اشاره به محل تأمین اعتبارات برای توسعه بخش دیشموک، گفت این بودجه از محل اعتبارات سالیانه و بخشی دیگر از محل اعتبارات و تسهیلات اختصاص یافته است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به فعالیت‌ها در حوزه زیرساختی اعم از پل، راه، گاز و آب گفت: معاون عمرانی استانداری با تیم عمرانی و دستگاه‌های مربوطه طی سفری این مسائل را در کنار مسائل اقتصادی بررسی می‌کنند.

وی افزود: همه مشکلات و ظرفیت‌های بخش دیشموک در دو حوزه اقتصادی و عمرانی بررسی و کارشناسی می‌شوند.

عسکری بازدید از بخش دیشموک را تحقق حل مسئله عنوان کرد و گفت: برای حل این مسائل به زمانبندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیاز است تا معضلات به صورت ریشه‌ای حل شوند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار