کد خبر: ۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
گروه استان‌ها- استاندار ایلام از تشکیل کمیته انرژی در استان خبر داد.
کمیته انرژی در استان ایلام راه‌اندازی می‌شود

به گزارش آرانیوز از ایلام، حسن بهرام نیاد در دیدار با مهدی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از تشکیل کمیته انرژی در ایلام خبر و اظهار داشت: به منظور هماهنگی بین زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان «کمیته انرژی» در ایلام راه‌اندازی می‌شود.

استاندار ایلام گفت: این کمیته در تلاش خواهد بود تا منابع نفتی و گازی استان ایلام را به رشد و توسعه برساند و این ظرفیت خدادادی را در جهت اشتغال، بهره‌وری و افزایش ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه استان مدیریت کند.

وی نیاز ویژه وزارت نفت به استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: استان ایلام دارای 11درصد منابع گازی و 6درصد منابع نفتی کشور است لذا انتظار داریم وزارت نفت در بحث مسئولیت های اجتماعی بیش از گذشته به استان ایلام توجه داشته باشد.

استاندار ایلام، زنجیره ارزش در ایلام را کامل و پتانسیل‌های آن را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در مناطق نفتی ایلام کارها و پروژه ها به خوبی پیش می رود، اما تلاش در جهت پروژه‌های جدید با توجه به ظرفیت‌های وجود مورد در خواست این استان از وزارت نفت بوده است.

بهرام نیا در ادامه انتظار از وزارت نفت را حضور در مسئولیت‌های اجتماعی برای ایلام عنوان و بیان کرد: انتظار آن است تا در بحث مسئولیت های اجتماعی نظیر راه‌آهن، راه و غیره وزارت نفت حضور بیشتری داشته باشد.

حضور میدانی استاندار ایلام در بازار به‌روایت تصویر
استاندار ایلام: امروز جهاد تبیین در همه عرصه‌ها یک امر ضروری است
استقبال رسمی استاندار ایلام از استاندار واسط عراق به روایت تصویر

به گفته استاندار ایلام وزیر نفت در دیدار اخیر با استاندار ایلام به همکاری، مساعدت و کمک در فعالیت‌های اجتماعی نظر مساعد خود را ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/180/ح

 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار