کد خبر: ۸۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
گروه استان‌ها ــ استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم دنبال توسعه و پیشرفت استان کردستان بوده و در این راستا، اعلام آمادگی کرده‌اند.
استاندار کردستان: توسعه و سرمایه‌گذاری جزو اولویت‌های دولت در استان است

به گزارش آرانیوز از سنندج ، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کردستان با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: از همه گروه‌های جهادی که در ایام کرونایی به ویژه دوسال اخیر در جهت کمک‌های مومنانه، رفع محرومیت و توانمندسازی خانواده‌ها در استان تلاش و کارهای بزرگی انجام دادند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی ظرفیت‌های خوبی برای کمک به نیازمندان داشته و در سطح کشور منشا برکات بوده است، گفت: امیدواریم از داشته‌ها و توانمندی‌های این حوزه در جهت سرمایه‌گذاری عمده و ایجاد اشتغال مولد بهره بگیریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه خوبی به توسعه استان دارد، تصریح کرد: فضا برای سرمایه‌گذاری در کردستان فراهم بوده تا بتوانیم برای توانمندسازی افراد و اشتغال جوانان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های استان کردستان می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته باشد، افزود: یقینا پیشرفت و توسعه منجر به بهبود فضای معیشت و رفاه و آسایش مردم استان کردستان خواهد شد. 

زارعی‌کوشا بیان کرد: امیدوارم با همراهی و تلاش همه دلسوزان انقلاب، در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات و تحولات بیشتر در استان کردستان باشیم.

وزیر کشور در تبریز: توسعه تبادلات تجاری با همسایگان دنبال می‌شود/ پیش‌بینی ‌افزایش مسافران نوروزی را داریم
هیئت تجاری کشور عراق برای توسعه همکاری‌ها به استان زنجان سفر می‌کند

مهدی طالبی، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان نیز از برگزاری 7 مرحله رزمایش همدلی و احسان کمک مومنانه و توزیع 213هزار بسته معیشتی در ایام کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از 78میلیارد تومان است.

وی از ثبت‌نام و همکاری 576 گروه جهادی در راستای شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد گروه‌ها، 220گروه جهادی فعال و در این عرصه خوب درخشیده‌اند.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کردستان با تاکید بر اینکه خدمات نظام همواره منعکس شود، تصریح کرد: خوشبختانه دورترین نقطه استان از خدمات و امکانات مختلف بهره‌مندند.

اجرای گروه سرود و تجلیل از فعالان عرصه احسان و گروه‌های جهادی در استان کردستان بخش‌پایانی این مراسم بود.

انتهای پیام/481/س

 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار