کد خبر: ۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
گروه استان‌ها - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۸۰ میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های عمرانی روستایی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی و قیر رایگان اختصاص یافت.
۲۸۰ میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های عمرانی روستایی استان بوشهر اختصاص یافت

به گزارش آرانیوز، از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست بررسی طرح‌های بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های اجرا طرح‌های عمران روستایی مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: با وجود بهره‌مندی استان بوشهر از منابع سرشار انرژی در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی به ویژه در روستاها رتبه به مراتب پایین‌تر دارد و سبب نارضایتی و گلایه مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به مناطق کم برخوردار را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دولت و نهادهای مسئول به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارند برای رفع کاستی و کمک به عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته اقدام درخور و عاجل انجام دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از تخصیص بودجه لازم برای تسریع در اجرا طرح‌های عمران روستایی استان خبر داد و تصریح‌کرد: در نشست با معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از معضلات و مشکلات اساسی روستاهای حوزه انتخابیه ارائه و با توجه به اولویت‌ها درخواست شد بودجه مناسبی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر قرار گیرد.

معاون بنیاد مسکن در زنجان: اعتبارات عمران روستایی استان زنجان 3 برابر افزایش یافت
151 میلیارد تومان برای طرح های عمران روستایی استان بوشهر تخصیص یافت
10میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمران روستایی استان بوشهر تخصیص یافت

جمیری از اختصاص 280 میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های عمرانی روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا 50 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی و 100 میلیارد ریال برای تأمین قیر رایگان اختصاص یافت.

وی با اشاره به تخصیص 70 میلیارد ریال برای تکمیل 10 بوستان نیمه تمام روستایی اضافه کرد: 20 میلیارد ریال برای ساخت دیواره حفاظتی روستاهای رودشور گناوه و چاهکوتاه بوشهر تخصیص یافت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 40 میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای کره‌بند، کوهک، گوابین و محمدی خبر داد و بیان کرد: قرار شد از محل سهمیه ویژه 100 میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم قرار گیرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اضافه کرد: همچنین قرار شد در صورتی که باقیمانده تخصیص امسال وصول شود، بودجه لازم برای پروژه‌های دارای اولویت استان اختصاص یابد و در غیر این صورت از نخستین اعتبارات وصولی سال آینده برای این منظور استفاده شود.

انتهای پیام/190/ح

 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار