کد خبر: ۸۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
گروه استان‌ها - سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از زحمات نهادها و گروه های جهادی فعال در حوزه احقاق حقوق عامه قدردانی کرد.
دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از نهادهای فعال در احیای حقوق عامه تقدیر کرد

ابوالفضل احمدزاده در گفت‌وگو با به گزارش آرانیوز در زاهدان اظهار داشت: در پی انتخاب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به‌عنوان برترین دادستانی کشور در راستای احیای حقوق عامّه در سال 1400 با توجه به اقدامات و عملکرد صیانتی و احیایی مصادیق حقوق عامّه توسط دادستانی کلّ کشور؛ این دادستانی بر خود لازم دانست تا برخی افراد، مدیران و جهادگرانِ فعال در احیا و صیانت از حقوق عامه طی 6 ماهه گذشته را معرفی کند.

 وی افزود: همان طور که پیشتر نیز گفته شد طبیعتاً خدمت به مردم از پشت میز امکان پذیر نبوده و نخواهد بود اما در طرف دیگر برخی دیگر از افراد و نهادها در شهرستان زاهدان جهادی پای کار آمده و در راستای احیای حقوق عامه گام برداشتند که از آن جمله می‌توان به معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت استان، مدیریت امور آب و فاضلاب زاهدان، مدیرکلّ راه و شهرسازی، منطقه 1 شهرداری، برق منطقه‌ای 2 زاهدان و کارشناسان بهداشت محیط و مواد غذایی مرکز بهداشت و دامپزشکی زاهدان اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد
32 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط یگان تکاوری سیستان و بلوچستان توقیف شد
استاندار سیستان و بلوچستان: با هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی برخورد جدی می‌شود

وی با اشاره به نقش مثبت و‌ موثر فعالان و گروه های جهادی حاشیه شهر زاهدان تصریح کرد: شناخت کافی و لازم این جهادگران گمنام و بی‌ریا نیز در ارائه خدمات شایسته به مردم حاشیه‌نشین بسیار مثمر ثمر بود که بدون منت مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند و دنبال نام و نشان نیستند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان تاکید کرد: نکته حایز اهمیت در احیای حقوق عامه و تامین بیشتر سلامت غذایی و بهداشتی شهروندان، همراهی و همکاری همیشگی بعضی از ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی همچون معاونت فرهنگی و آموزشی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکرمرکز استان، صدا وسیما و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بود که هر یک در بخش های تخصصی و حرفه ای خود قدم های موثری برداشتند و جزو بازوان اصلی دادستانی بوده‌اند.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان لایق خدمت‌رسانی دوچندان هستند و مدیران نیز باید بیش از گذشته پای کار آمده و حق و حقوق عامه آنها را رعایت کنند.

انتهای پیام/392/ش

 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها