کد خبر: ۸۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
گروه استان‌ها_ سومین جلسه ملاقات مردمی استاندار کردستان به منظور حل مشکلات مردم و تسهیل بروکراسی اداری  در استانداری برگزار شد.
گله‌مندی شهروندان از بوروکراسی اداری ضد توسعه در کردستان/استاندار پای دردلِ مردم نشست

به گزارش به گزارش آرانیوز  از  سنندج، سومین جلسه ملاقات مردمی استاندار کردستان شامگاه چهارشنبه متفاوت‌تر از دفعات قبلی و با حضور معاونان سیاسی‌-امنیتی، اقتصادی و عمرانی استانداری و فرماندار سنندج به منظور رفع سریع مشکلات اقشار مختلف مردم  در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.
 پروسه طولانی بروکراسی اداری و عدم پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری بانکی موجب نارضایتی سرمایه‌گذاران بومی را فراهم کرده بود.

 ابراهیم قادری، یکی از شهروندان کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال مسافران در مسیر جاده سقز و اجرای مجتمع خدمات رفاهی بین راهی سقز نیازمند دریافت اعتبارات بانکی هستم. سال‌هاست که اذیتم می‌کنند و کسی پاسخ‌گویم نیست.

مرادی یکی دیگر از کارآفرینان استان بود که به علت ناآگاهی از مقررات بازپرداخت اقساط بانکی دچار جریمه‌های سنگین شده بود، درخواست بخشودگی تسهیلات را داشت.

ناصرآبادی جانبازی که با یک پا مسیر دهگلان تا سنندج را کرده بود تا بعد از سال‌ها بتواند مجوز ساخت زمینش از مسکن و شهرسازی دریافت کند.

شهرام امیری یکی از خبازان سنندجی به علت رفع مشکل سهمیه آرد مراجعه کرده بود، فرماندار سنندج را به پای میز استانداری برای حل این مسئله کشاند.

سروه خرازی، مربی هیئت والیبال بانوان مریوان، از دیگر مراجعه‌کنندگان بود که در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به مشکلات مالی این هیئت ورزشی گفت: هیئت والیبال بانوان یکی از سرمایه‌های ورزشی کردستان است که دچار مشکلات مالی شده است.

وی افزود: به علت نبود حمایت مالی در مسابقات خارج استان، ورزشکاران کردستان با یک ساندویچ فلافل در زمین 90 دقیقه بازی کرده‌اند.

خرازی بدهی‌های این والیبال بانوان مریوان را شامل هزینه‌‌های ضروری این هیئت عنوان کرد و گفت: هزینه‌های حمل و نقل جاده‌ای ورزشکاران، خرید وسایل و لباس ورزشی جزو بدهی‌های پرداخت نشده ما است.

قالیباف: بوروکراسی اداری اجازه نداد هزار میلیارد تومان اعتبار رفع مشکلات خوزستان به نتیجه برسد
راهکار حل معضل بوروکراسی سیستمی در حوزه دولت الکترونیک چیست؟

فرهاد زندی، نماینده مغازه‌داران خیابان فردوسی سنندج با گلایه از عدم اجرای مصوبه شهردار سابق در خصوص ساماندهی دستفروشان گفت: مدیریت شهری سال گذشته و امسال نیز در خصوص ساماندهی دستفروشان و انتقال به مناطق مشخص شده به مردم قول دادند، اما هیچ‌کدام اجرایی نشد، کاری بکنید. وی با درخواست از استاندار کردستان، خواستار ایجاد اصلاحات در محل اسکان دستفروشان این پیاده‌راه شد و خاطر نشان کرد: احداث این پیاده راه به‌منظور ایجاد فضای مناسب برای استفاده عابرین پیاده و خانواده‌ها بود که این امر با وجود دستفروشان و آلودگی صوتی محقق نشد.

شفیع محمدی از ساکنین شهرک امام حسین(ع) سنندج خواستار بازدید استاندار کردستان از این شهرک به منظور رفع مشکلات برق و آب این منطقه شد.

نزدیک شدن به آخر سال و حوادث آتش‌سوزی اتفاقی است که منزل مسکونی آقای امامی را دچار خسارات مالی کرده و مسببان آتش‌سوزی منزل این شهروند کردستانی شناسایی نشده‌اند. او خواستار دستور تسریع حل مشکلش بود.

رفع مشکل جواز ساخت و ساز، درخواست اشتغال، رفع مشکل یک واحد خدماتی، مخالفت محیط‌زیست برای اجرای طرح پرورش ماهی و مشکلات زمین‌های شهرک صنعتی بخشی دیگر از درخواست‌های ملاقات‌کنندگان با استاندار کردستان و معاونانش بود که خارج از وقت اداری به منظور کمک به بهبود و خدمت‌رسانی در کردستان به دقت کنکاش و بررسی شد.

انتهای پیام/481/ش

 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار