کد خبر: ۸۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
گروه استان‌ها - مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از پرداخت مالیات برای خودروهای لوکس با ارزش بیش از یک میلیارد تومان در ایلام خبر داد و گفت : تاکنون ۸ فقره قبض مالیاتی برای خودروهای مشمول صادر شده است.
۸ فقره قبض مالیاتی برای خودروهای میلیاردی در استان ایلام صادر شد+ فیلم

سعید کریمی در گفت وگو با آرانیوز در ایلام، از پرداخت مالیات برای خودروهای لوکس با ارزش بیش از یک میلیارد تومان در ایلام خبر داد و گفت: براساس معیارهای تعیین شده بررسی‌ها ازطریق درگاه‌های رسمی موجود انجام شده و برای خودروهای مشمول این قانون قبض مالیاتی صادر شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام استان ایلام گفت:  فرصت شناسایی خودرو‌های مشمول مالیات خودرو‌های لوکس، تا پایان دی 1400بود و تاکنون 8 خودرو در ایلام  شناسایی شده اند.

وی افزود: برای این 8 دستگاه خودرو لوکس احکام مالیاتی به ارزش ریالی 33 میلیون و 180 هزار تومان صادر شده است که تاکنون صاحبان6  دستگاه‌  از خودروها احکام مالیاتی خود را به ارزش ریالی 25 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: طبق قانون بودجه سال 1400، اگر جمع ارزش خودرو‌های تحت تملک یک شخص  و خودرو‌های فرزندان زیر 18سال او، بیش از 1 میلیارد تومان باشد، مشمول مالیات خودرو‌های لوکس خواهد شد.

ساز و کار محاسبه مالیات خودروهای لوکس مشخص شد
نرخ مالیات خودروهای لوکس مشخص شد+جزئیات
باند زورگیران مسلح خودروهای لوکس در بلوچستان منهدم شد

به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام استان ایلام ، اطلاع رسانی‌های لازم انجام و روی سایت سازمان  امور مالیاتی بارگزاری شده است. این مودیان اگر  اقدام به پرداخت احکام مالیاتی خود  نکنند، برگه اجرایی برای آن‌ها صادر می‌شود و طبق ماده 10آیین نامه بند ش تبصره 6 قانون بودجه سال 1400، به عنوان خودروی بدهکار مالیاتی شناسایی شده و از نقل و انتقال آن‌ها جلوگیری می‌شود.

مشروح این گفت وگو را در ویدئو زیر ملاحظه کنید.

 

 

انتهای پیام/181/ی

 
 
 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار