کد خبر: ۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
گروه استان‌ها- استاندار کردستان گفت: تمام افراد جهادگر می‌توانند در تدوین مسائل بخش‌ها و انعکاس مشکلات مردم کمک‌کننده خوبی باشند.
استاندار کردستان: انعکاس مشکلات مردم روستاها در اولویت قرار بگیرد

به گزارش آرانیوز از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه که با حضور گروه‌های جهادی دانشجویی و مردم منطقه برگزار شد ضمن تبریک این ایام مبارک و تشکر از خدمات دانشجویان جهادی منطقه موچش اظهار داشت: امروزه هر آنچه از این اقدامات پر برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم به موجب برکت وجود امام راحل(ره) بوده و مردم سال‌ها است از برکات این فرهنگ خدمت و جهاد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه همه ما باید با قوت بیشتر نسبت به گذشته این مسیر را ادامه دهیم، افزود: امیدوارم خواهران، برادران، بیسجیان و دانشجویان بتوانند در این مسیر خدمت کنند چرا که این توفیق مسیر ارزشمند و پر اجری است.

استاندار کردستان با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی تصریح کرد: در روایت امام حسین(ع) نقل شده که مشکلات مردم را حل و کار مردم را گره‌گشایی کنید بنابر این باید پیوند مبارک بسیج و نیروهای جهادی با مجموعه مدیریتی استان و شهرستان‌های استان برقرار شود، و از دوستان بسیجی فعال درخواست داریم در این زمینه نشستی برای همکاری داشته باشیم.

رزمایش 200هزار نفری جهادگران کشور در هفته بسیج سازندگی/ سردار زهرایی: 20قرارگاه جهادی نوروز1401 عازم مناطق آسیب‌دیده می‌شوند
محور فعالیت‌ گروه جهادی بندرکنگ امسال اشتغال دریا محور بود

وی حضور مدیران استانی در بخش‌ها و مناطق روستایی را یکی از برنامه‌های سال جدید مدیریت استان در کردستان عنوان کرد و گفت: مسئولان باید از نزدیک در جریان مشکلات و موضوعات بخش‌ها قرار بگیرند و نگاه‌هایی که با تصمیمات ما منطبق نیست، برداشته و مصوبات جلسات در جهت رفع دغدغه‌های روستانشینان باشد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه تمام افراد جهادگر می‌توانند در تدوین مسائل بخش‌ها و انعکاس مشکلات مردم کمک‌کننده خوبی باشند، تأکید کرد: کارهای اولویت‌دار مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار با ادعای اینکه در برخی از موضوعات گرفتاری‌های زیادی داریم که از مهم‌ترین آنها تربیت نیروی توانمند جهادی و انقلابی است که بتواند از ظواهر عبور و کار جهادی انجام بدهند، یادآور شد: در مجموعه بسیج پویندگی وجود دارد و از افتخارات مجموع بسیج و سپاه علاوه بر داشتن کارنامه درخشان در دوران دفاع مقدس در بعد جنگ نیز کارهای بزرگی به سرانجام رسانده که این امر با تدبیر رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

انتهای پیام/484/ن

 
منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار