کد خبر: ۸۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
مدیر مخابرات منطقه کردستان:
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به سرمایه گذاری ۶۸ میلیارد ریال در شهرستان بانه گفت: این اعتبار در راستای اجرا و تحقق ۲۹ پروژه مخابراتی هزینه شده است.

۶۸ میلیارد ریال برای توسعه خدمات مخابراتی در بانه سرمایه‌گذاری شده است

آزاد حکمت در گفت‌وگو با آرانیوز اظهار کرد: این پروژه‌ها در سه حوزه شبکه انتقال، ارتباطات سیار و سیستم‌های مخابراتی در قالب ۲۹ پروژه با سرمایه گذاری ۶۸ میلیارد ریال تعریف و در نقاط شهری و روستایی این شهرستان به اجرا درآمده‌اند.

وی بیان کرد: نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه و ارتقا تکنولوژی سایت‌های موبایل به نسل سوم و چهارم در شهرستان بانه با هدف ارتقا سطح کیفی اینترنت همراه و افزایش سرعت دسترسی مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی و ارسال همزمان پیام از طریق دیتا و VOICE از جمله پروژه‌های انجام شده در حوزه ارتباطات سیار است.

حکمت ادامە داد: نصب و راه اندازی CWDM به منظور ارتقا بسترهای اینترنت پرسرعت مخابرات در قالب ۱۱ پروژه از دیگر پروژه های مخابراتی است که در حوزه شبکه انتقال به اجرا در آمده است.     

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: ۱۴ پروژه نیز در حوزه سیستم‌های مخابراتی در شهرستان بانه در سال جاری محقق شده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ایجاد مرکز اختصاصی، حذف سوئیچ و تجهیزات قدیمی، مرکز جدید ارائه ADSL ،نصب و راه اندازی تجهیزات نوین و ظرفیت سازی پورت‌های ADSL به میزان قابل توجه، اشاره کرد.

حکمت در ادامه با بیان این مهم که شهرستان بانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی میتواند در توسعه اقتصادی استان و حتی کشور نقش بسزایی داشته باشد خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه نیز در همین راستا و به منظور برقراری ارتباط پایدار و مطلوب‌تر به ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه و تقویت بسترهای مخابراتی نگاه ویژه‌ای دارد.

وی از برنامه‌ریزهای کارشناسی شده و تدوین پروژه‌های فنی و مخابراتی برای این شهرستان در کارگروه تخصصی مخابرات منطقه خبر داد و گفت: تحقق و اجرای به موقع این پروژه‌ها می‌تواند نسبت به جلب اعتماد مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و حفظ جایگاه مخابرات در بین دیگر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی موثر و تاثیرگذار باشد.

حکمت عنوان کرد: در سال جاری چند پروژه مخابراتی در دست اقدام با سرمایه گذاری چشمگیر در شهرستان بانه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

برچسب ها: استانی-اقتصادی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار