کد خبر: ۸۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
حجت‌الاسلام «رئیسی» در خصوص مسائل روز و وضعیت استان‌های کردستان و کرمانشاه، با ماموستا «قادری» به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

امام جمعه پاوه را از علما شریف منطقه است

به گزارش آرانیوز از سنندج، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران، در تماس تلفنی با ماموستا «ملاقادر قادری» امام جمعه پاوه، با وی در خصوص مسائل روز و وضعیت استان‌های کردستان و کرمانشاه گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور، امام جمعه پاوه را از علما شریف منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: جنابعالی را اهل خیرخواهی و دعوت به صواب می‌دانم و به شما این حق را می‌دهم موارد لازم را در خصوص مسائل مختلف به استانداران ما توصیه کرده و انتظار دارم مطالبی را که در مسیر خدمت شایسته‌تر به مردم لازم می‌دانید، به آن‌ها یادآوری کنید.

وی اضافه کرد: تجربیات شما سرمایه‌ای ارزشمند برای کارگزاران دولت است و نمایندگان عالی دولت نیز باید از این تجربیات در مسیر خدمت به مردم بهره ببرند.

ماموستا قادری: متعهدانه به مجموعه دولت کمک خواهم کرد

ماموستا «ملا قادر قادری» امام جمعه پاوه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن ابراز خرسندی از محبت و بزرگواری‌های رئیس جمهور، اظهار داشت: سفری ۲ روزه به استان کردستان داشتم و با بزرگان استان از جمله نماینده محترم ولی‌فقیه و استاندار دیدار داشتم، ضمن اینکه خوشحال خواهم شد بتوانم قدمی در راه موفقیت دولت سیزدهم بردارم.

ماموستا قادری به دیدار خود با استاندار کردستان اشاره کرد و افزود: با اینکه زمان زیادی از حضور استاندار کردستان در این سمت نمی گذرد؛ اما وی جوان مخلص و متعهدی است و از همه دوستان خودم در استان درخواست کرده‌ام تا در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم یاری‌گر استاندار کردستان باشند؛ چراکه اعتقاد دارم حمایت از استاندار، حمایت از برنامه‌های دولت و شخص رئیس جمهور است.

وی گفت: در رابطه با مشکلات استان‌های کرمانشاه و کردستان و نیز در هر جای دیگر که نیاز بدانم، به عنوان برادری کوچک و خدمتگزار مردم، متعهدانه به مجموعه دولت کمک خواهم کرد.

ماموستا قادری گفت: دولت سیزدهم در سایه الطاف الهی تا امروز دولتی عمل‌گرا بوده و شخص جنابعالی مخلصانه و صادقانه برای حل مشکلات در میدان عمل حضور پیدا کرده‌اید.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار