کد خبر: ۸۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
زاهدان- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آمار این استان در تزریق دُز سوم واکسن کرونا متاسفانه قابل قبول نیست و قطعا همه برای این مهم باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در حاشیه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: در پایان سال قرار داریم و تقریباً ۲ سال هم از همه‌گیری کرونا می‌گذرد که جامعه و جهان را دچار مشکل کرده از این‌رو باید نسبت به مقابله با این ویروس کوشا باشیم.

وی بیان کرد: شیوع و تأثیرگذاری بسیار زیاد ویروس اُمیکرون در سطح سیستان و بلوچستان باعث گرفتن تصمیمات خوبی از سوی استاندار این استان در هفته‌های گذشته شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظارمان از همه مدیران، مسؤولان، فرمانداران و مجموعه‌های اثرگذار در تولید محتوا و اطلاع‌رسانی این است که در راستای ترغیب به واکسیناسیون دُز سوم در جامعه تلاش و اقدام عملیاتی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه از مردم درخواست می‌کنیم که سلامت خود و جامعه را با تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گیرند افزود: در مجموعه راهیان‌نور تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت است.

بامری با اشاره به اینکه مدارس در شهرستان‌هایی که قرمز و نارنجی کرونایی هستند به صورت غیرحضوری است و در شهرستان‌های زرد و آبی به صورت حضوری خواهد بود تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجالس و محافل باید جزو اولویت‌های نخست همه ما باشد.

وی تصریح کرد: برای بحث پیشگیری راهی به جز تزریق واکسن برای ما وجود ندارد زیرا کرونا و اُمیکرون با کسی تعارف نداشته و پیر و جوان و مسؤول و غیرمسئول نمی‌شناسد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار