کد خبر: ۸۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
یاسوج _سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: همایش های ورزشی پیام آور شادی و تحرک در بین آحاد مردم بوده و موجب کاهش انزوا و گوشه نشینی می شود.

به گزارش آرانیوز:سید عبدالعزیز موسوی عصر چهارشنبه در همایش پیاده روی خانواده افزود: جامعه موفق نیازمند انسان‌هایی سالم از نظر روحی و جسمی بوده و این امر فقط با انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح همگانی و عمومی میسر است.

موسوی با اشاره به اینکه همایش پیاده روی ویترینی از حضور همه جانبه آحاد مردم در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی ورزشی است، تصریح کرد: دنیای ماشینی موجب بی تحرکی، تنبلی و کم رنگ شدن ورزش در زندگی مردم شده است.

موسوی بیان داشت: بر اساس گزارش‌های حوزه بهداشت و درمان، بی تحرکی موجب بیماری‌های مختلفی چون چربی خون، قند خون، فشارخون، بیماری‌های قلبی عروقی و … می‌شود و ورزش موجب نشاط و شادی و ارتقا سطح عمومی جامعه است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: با پیگیری استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان شده و انتظار می‌رود این توجهات بیش از پیش باشد تا شاهد توسعه ورزش و سلامتی مردم در شهرستان باشیم.

موسوی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور بیش از هزار نفر از مردم در جاده سلامت دهدشت برگزار شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه سلامت جسمی و آرامش روانی مردم را فراهم کنیم

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار