کد خبر: ۸۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مریوان- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای انقلابی و نخبگان مسائل و مشکلات شهرستان مریوان را احصا و برای رفع آن، راهکار ارائه دهند.

به گزارش آرانیوز:به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان مریوان با تأکید بر اینکه مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده در این جلسه آسیب‌شناسی شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود از پراکنده‌گویی، پرداختن به مسائل شخصی و بیان تکرار مکررات خودداری و جلسات نخبگانی و با ارائه راهکار باشد.

وی با بیان این‌که نخبگان جلساتشان را با هم بیشتر کرده و در طرح مشکلات پیش‌زمینه و تقسیم‌بندی داشته باشند، در رابطه با دغدغه سپردن مسئولیت‌ها به نیروهای انقلابی گفت: متأسفانه برخی‌ها دنبال تخریب بوده و در انتصابات دخالت می‌کنند اما یقیناً در دولت جدید تغییرات حاصل خواهد شد و از نیروهای انقلابی انتظار می‌رود که جلوی فرصت‌طلب‌ها را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نخبگان قدرت بسیج نیرو داشته و می‌توانند از تجمعات جلوگیری کنند، تصریح کرد: نیروهای انقلابی انسجام خود را تقویت کرده و بنا به فرموده رهبری در نشست‌های خصوصی در رابطه با مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان فریاد زده اما در جلسات عمومی خویشتن‌داری کنند.

وی با یادآوری اینکه کشور، استان و شهر متعلق به همه ماست، افزود: باید با حفظ وحدت، از هر گونه اختلاف و دودستگی جلوگیری کرده و حافظ انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و نخبگان مشکلات شهرستان مریوان را احصا کنند، یادآور شد: با روی کار آمدن نیروهای جدید، بخش زیادی از مطالبات و دغدغه‌های مردمی برطرف خواهد شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار