کد خبر: ۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
سنندج - مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: اختلاف شرکت ارائه دهنده خدمات هندلینگ با شرکت هواپیمایی، دلیل اصلی لغو پروازهای فرودگاه سنندج است.

به گزارش آرانیوز:امیر عباس نظری زاده  علت لغو پروازهای فرودگاه سنندج را اختلافات مالی بین شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات «هندلینگ» به شرکت‌های هواپیمایی عنوان کرد.

وی افزود: این شرکت هواپیمایی حدود دو سال است که تعهدات مالی خود را به شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات «هندلینگ» پرداخت نکرده است.

نظری زاده خاطرنشان کرد: در این مدت چندین بار با دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری مکاتبات و پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و قرار است بزودی پروازهای استان مجدداً برقرار شود.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار کردستان در خصوص رفع مشکل پروازی فرودگاه سنندج گفت: به زودی جلسه مشترکی با استاندار برای رفع مشکل پروازی و راه حل های جایگزین جهت ارائه به تهران را خواهیم داشت و در این مدت به صورت تلفنی و مکاتبه‌ای مسئولین ارشد استان را در جریان امور قرار داده ایم.

نظری زاده اظهار داشت: فرودگاه سنندج از لحاظ زیر ساختی هیچگونه مشکلی ندارد و آمادگی از سرگیری پروازها در صورت رفع مشکلات شرکت خصوصی و شرکت هواپیمایی را داریم.

وی افزود: فرودگاه سنندج آمادگی میزبانی از چندین پرواز در روز را دارد و امیدواریم با ورود شرکت‌های مختلف هواپیمایی شاهد رونق هر چه بیشتر پروازهای داخلی و حتی خارجی در این فرودگاه باشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار