کد خبر: ۸۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
دهاقان- جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به توزیع یک هزار بسته معیشتی در عید مبعث در میان نیازمندان گفت: در سال جاری در مجموع حدود هشت هزار بسته کمک به محرومان در شهرستان توزیع شد.

به گزارش آرانیوز:سرگرد عماد بهرامی  با بیان اینکه سپاه پاسداران در خدمت رسانی به مردم در همه زمینه‌ها کوشا و فعال است، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم برای پشت سرگذاشتن راحت تر دوران بیماری کرونا که یکی از دغدغه‌های اصلی کشور به شمار می‌رود را از جمله وظایف خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا سبب مشکلات معیشتی برای برخی از افراد جامعه شد، افزود: در زمان شیوع بیماری کرونا برخی از افراد جامعه با افت درآمد و کم رنگ شدن رونق و بازار کسب و کار مواجه شدند که در نتیجه مشکلات معیشتی را به همراه داشت.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان تصریح کرد: در این راستا سپاه ناحیه بسیج شهرستان دهاقان با ایجاد قرارگاه شهید سلیمانی و ایجاد وحدت و هم افزایی بین نهادها و مردم، خدماتی هم‌چون ضدعفونی معابر، ایجاد مراکز واکسیناسیون، توزیع بسته‌های معیشتی و ساخت مسکن محرومان در دستورکار قرار گرفت.

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در دهاقان

وی گفت: سپاه پاسداران دهاقان در سال جاری در چندین مرحله حدود هشت هزار بسته معیشتی با هدف رفع نیازهای مردم در سطح شهرستان توزیع نمود و در شب عید مبعث پیامبر گرامی اسلام هم یک هزار بسته توزیع شد.

بهرامی با اشاره به همکاری همیشگی اقشار بسیج خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی با هفت قلم کالا و با همکاری مجموعه گروه‌های جهادی و اقشار بسیج به صورت قرارگاه‌های محله محور به دست نیازمندان رسید.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار