کد خبر: ۸۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
تیم های فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و پیکان تهران در هفته بیستم لیگ برتر برابر حریفان خود متوقف شدند.

به گزارش آرانیوز:هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه آغاز شد. سه مسابقه از این هفته به صورت همزمان از ساعت ۱۵ آغاز شد که نتایج زیر رقم خورد:

فولاد خوزستان صفر - هوادار تهران صفر

این بازی به میزبانی ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی برابر فولاد به تساوی بدون گل رسید. هوادار که هفته گذشته برابر پدیده پیروز شده بود و در چهار هفته اخیر رنگ باخت را به خود ندیده است، یک امتیاز ارزشمند از دیدار امروز به دست آورد.

هوادار با تساوی امروز ۲۲ امتیازی شد و فولاد هم که در تلاش برای کسب سهمیه آسیایی است، ۲۹ امتیازی شد.

نفت مسجد سلیمان صفر - آلومینیوم اراک صفر

در دیگر مسابقه امروز، آلومینیوم در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر رفت که نتیجه این مسابقه هم مثل دیدار فولاد و هوادار با نتیجه تساوی تمام شد.

نفت با هدایت محمود فکری با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا در کنار پدیده دو گزینه اصلی سقوط باشد. آلومینیوم اراک هم که هفته هاست تجربه پیروزی را نداشته، ۲۶ امتیازی شد و از رده نهم جدول تکان نخورد.

فجر سپاسی ۱ - پیکان ۱

تیم پیکان تهران هم در بازی همزمان در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان فجر سپاسی بود که این مسابقه با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید. پیمان رنجبری (۸۲) برای پیکان و میلاد کمندانی (۹۲) برای فجر گلزنی کردند.

پیکان که تا دقایق آخر برنده بازی بود، با دریافت گل دیرهنگام دو امتیاز ارزشمند را از دست داد تا ۳۰ امتیازی شود و در رده پنجم جدول باقی بماند.

فجر با هدایت اصغر کلانتری شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند. این تیم آخرین بار در هفته پنجم برابر همین پیکان به پیروزی رسیده بود و از آن زمان رنگ برد را به خود ندیده است؛ یعنی ۱۵ هفته بدون کسب پیروزی. فجری‌ها با ۱۵ امتیازی در رده چهاردهم هستند و خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار